کد خبر: 3920 A

یک بازیگر، یک ناشر، مردی با 22 میلیون رای/روز اول 126 نامزد ریاست جمهوری/عکس ها

ایران آرت :حیرت آور است اما باید باور کرد روز نخست ثبت نام نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اعلام آمادگی 126 نفر گذشت که در میان شان شش خانم بودند. 

آتقی هم آمد

 در میان ثبت نام کنندگام روز اول ثبت نام از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یک بازیگر قدیمی هم دیده می شد. جواد گلپایگانی،  بازیگر نقش "آتقی" امروز برای ریاست‌جمهوری ثبت نام کرد و گفت یکی از برنامه هایم از بین بردن مواد مخدر است.

بازیگر نقش آتقی بعد از ثبت نام گفت: من بی رنگ بی رنگم و بلدم همه را صاحب خانه کنم. شعار من اشتغال اقتصاد مدیریت جهادی است.

وی افزود: من تبلیغ نمی کنم و فقط در روزنامه ها تبلیغ می کنم. برخوردم با خبرنگاران خیلی خوب خواهد بود. من دوست دارم بنشینم با ترامپ سر یک میز و حلقومش را بجوم!

او این را هم گفت که برجام باید انجام شود چون روحانی خیلی زحمت کشیده است من به او رای خواهم داد.

ناشری که می تواند سیب زمینی و نبات را هم سیاسی کند! 

همچنین مهدی خزعلی فرزند آیت‌الله خزعلی و مدیر انتشارات حیان با حضور در ستاد انتخابات کشور برای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

مهدی خزعلی بعد از ثبت نام در گفتگو با خبرآنلاین با بیان اینکه اگر ما باشیم رای های خاکستری به سمت ما خواهد آمد، گفت: حتی اگر ردصلاحیت شوم مشارکت مردم بالای 50 درصد در انتخابات خواهد بود.

خزعلی درباره مهمترین رقیب انتخاباتی اش گفت: آقای رییسی که بیش از 7 درصد رای ندارد و حسن روحانی مهمترین رقیب من است. 

او ادامه داد: سبد رای من در جامعه ای است که می داند چپ و راست در این 39 سال برای آنها کاری نکرده  است. این جامعه به من رای خواهد داد.



مهدی خزعلی بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به جمع خبرنگاران آمد و با بیان اینکه دوستان به من می گویند که کمی معتدل حرف بزن، گفت: من اگر راجع به سیب زمینی صحبت کنم سیاسی می شود، اگر راجع به ارد و نبات متبرک سخن بگویم باز هم سیاسی می شود. بنابراین من آمده ام تا با گفتمان جدیدی که به دنیا مخابره می کنیم اعلام کنیم که اصولگرایی و اصلاح طلبی قلابی که مملکت را دست به دست کرده و به فقر و فساد و فحشا کشانده پایان گرفته است. 

او ادامه داد: تنها راه نجات کشوری که در سراشیبی سقوط است و به سمت جنگ می رود گفتمان عقلانی است. ما می گوییم نباید مرگ بر هیچ تمدن و کشوری گفت، کما اینکه ما با صدام 8 سال جنگیدیم اما یک مرگ بر عراق نگفتیم چون ملت عراق هم تحت ستم بود. ما جمعه خونین را از عربستان دیده بودیم اما مرگ بر عربستان نگفتیم چون تعدادی از مردم در همان عربستان حامی ما بودند. شما کدام طلبکار را دیده اید که با بدهکار خود قطع رابطه کند؟ اگر طلبکار آمریکا هستیم باید دنبال مطالبات خود برویم و این فریاد مرگ بر آمریکا را پایان دهیم.
 

مدعی 22 میلیونی 

دیگر حواشی ثبت نام‎های امروز ریاست جمهوری حضور مردی به نام «رشیدی» بود که62 سال سن داشت. او که شمایلی در دست داشت و به خبرنگاران نشان می داد، گفت: به همین شمایل قسم می‎خورم که اگر ردصلاحیت نشوم، 22 میلیون رای دارم!

...

 
 

 

انتخابات ریاست جمهوری مهدی خزعلی جواد گلپایگانی دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین