کد خبر: 55393 A

۳۹۳ هزار دیسلایک برای زیباترین بازیگر جهان

۳۹۳ هزار دیسلایک برای زیباترین بازیگر جهان

ایران آرت: هواداران جانی دپ چندین کمپین مجازی در حمایت از او و علیه هرد به راه انداخته‌اند، اما هیچ‌یک از این جنبش‌ها تاکنون راه به جایی نبرده است.

هرد اگرچه برای سخنرانی در مورد خشونت خانگی ده‌ها هزار دلار دریافت می‌کند، اما اخیراً ویدیوی او در یوتیوب با بمباران واکنش‌های منفی مخالفین او همراه شده است.

در این ویدیو که ۱۴ دسامبر توسط "هالیوود اکسس" منتشر شده، هرد از دشواری‌های سال ۲۰۲۰ می‌گوید. تا پایان روز ۱ ژانویه ۲۰۲۱ ویدیوی این مصاحبه ۳۹۳ هزار "دیسلایک" دریافت کرده و بیش از ۲ میلیون مرتبه دیده شده است.

به گزارش 30نما جانی دپ ۵۷ ساله به تازگی با ارسال تصویری از نمایشنامه "دوران زندگی تو" اثر "ویلیام سارویان" نوشت: "سال خوبی برای همه‌ی شما آرزو می‌کنم."

دپ اضافه می‌کند: "هرچند که دنیا در سوگ روزهای بهتر نشسته، اما امیدوارم که همه‌ی شما بتوانید امشب لحظه‌ برای لبخند زدن پیدا کنید و مهم‌تر از آن، بخندید و دیگران را تا جایی که ممکن است بخندانید. می‌دانم که ممکن است در این زمانه کار دشواری باشد، اما چیزی جز خوشبختی و سلامتی برای شما آرزو نمی‌کنم. باشد که کمال شما را در بر گیرد. با تقدیم همه عشق و ارادتم به شما، جانی دپ."

جانی دپ امبر هرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین