کد خبر: 67850 A

بهاره رهنما| کاهش وزن| لاغری بهاره رهنما

بهاره رهنما لاغر شد| کاهش وزن شدید بهاره رهنما را ببینید

بهاره رهنما لاغر شد| کاهش وزن شدید بهاره رهنما را ببینید

ایران آرت: بهاره رهنما، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. بهاره رهنما همسر سابق پیمان قاسم خانی است. سوتی بهاره رهنما درباره واژه هیتر سوژه شد. بهاره رهنما می‌گوید مسئولین اجازه دهند هنرمندانی که مشکلات مالی، اخلاقی و ناموسی ندارند، با دل خوش کار کنند. به تازگی عکس‌هایی بهاره رهنما منتشر شده که نشان می‌دهد خانم بازیگر لاغر شده و تغییر چهره داده است. 
به تازگی لاغری بهاره رهنما سوژه شده است:

تصاویری از اکران خصوصی فیلم عطر آخر اردیبهشت با حضور بهاره رهنما ، افسانه چهره آزاد و نیوشاضیغمی... منتشر شد.

نکته قابل توجه این عکس‌ها تغییر چهره بهاره رهنما و کاهش وزن شدید اوست.

photo_2023-04-25_00-29-54

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر زن سینما و تلویزیون متولد 10 آذر ماه 1352 در شهر اراک می باشد و 44 سال سن دارد.

تحصیلات او لیسانس ادبیات فارسی، لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی است.

وی در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی دوره های بازیگری و فیلمنامه نویسی را گذراند و در سال 1370 با بازی در فیلم «افعی» به سینما راه یافت. او در همان سال با پیمان قاسم خانی آشنا شد و در سال 1375 با او ازدواج کرد. رهنما علاوه بر بازیگری در سینما و تلویزیون به داستان نویسی نیز مشغول است.

photo_2023-04-25_00-29-57

ورود بهاره رهنما به بازیگری

در سال 1370 وقتی 17 ساله بود با تست وارد جمع بازیگر فیلم افعی شد. سپس با همسرش (پیمان قاسم خانی) در فیلم عاشقانه بازی کرد.

پیمان قاسمخانی درباره این تجربه چنین تصریح کرد:«وقتی وارد کار فیلمنامه نویسی شدم روی این حرفه خیلی متعصب شدم و همیشه در مقابل پیشنهاد برخی افراد که می گفتند بازی کن، می گفتم من بازیگر نیستم فیلمنامه نویس هستم. آقای داودنژاد بهاره را در فیلم دیگری دیده بود و قرار بود در فیلم عاشقانه بازی کند. من و بهاره رهنما آن زمان نامزد بودیم. آقای داودنژاد خیلی اصرار کرد که نقش مقابل بهاره را خودم بازی کنم اما من قبول نمی کردم تا اینکه پس از حدود دو هفته به من گفت این فیلم یک فیلم بسیار عاشقانه است و هر پسری جایت بازی کند کلی دیالوگ عاشقانه به نامزدت می گوید و همین حرفش باعث شد که بازی در فیلم «عاشقانه» را پذیرفتم و با پول آن هم عروسی گرفتیم»

حواشی بهاره رهنما

او در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۸۸) از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود و در انتخابات ریاست جمهوری ایران (۱۳۹۲) به حامیان حسن روحانی پیوست. حضور گستردهٔ او در شبکه های اجتماعی انتقادات زیادی را از طرف کاربران این شبکه ها متوجه او نموده است.

رهنما و همسرش از جمله ۱۴۰ هنرمند ایرانی بودند که با امضاء طوماری در مورخ ۲۲ خرداد ۱۳۹۲، همراه با سایر اصلاح طلبان و اعتدالگرایان، ضمن قدردانی انصراف عارف به نفع روحانی، از نامزدی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۲ حمایت علنی کرد.

حواشی بهاره رهنما ادامه داشت تا در دی ۱۳۹۳ پیمان قاسم خانی و بهاره رهنما از نادر فتوره چی به علت یادداشت هایش در فیسبوک که بهاره رهنما را به فرصت طلبی برای مطرح شدن متهم کرده بود، شکایت کردند. و همچنین قاسم خانی یک یادداشت در رابطه با این شکایت در فضای مجازی قرار داد.فتوره چی پس از این شکایت دادگاهی شد اما با قرار کفالت آزاد شد و در نهایت رهنما شکایتش را پس گرفت.

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون پس از ۲ سال جدایی از پیمان قاسم خانی بتازگی با امیرخسرو عباسی ازدواج کرده است.مهندس امیرخسرو عباسی متولد ۱۳۵۳ ساکن محله الهیه تهران است ، وی مالک برند آرایشی بهداشتی و آرایشی ژاکسی می باشد که طی چند وقت اخیر بهاره رهنما به عنوان سفیر برند برای این محصولات تبلیغات انجام میداد.

بهاره رهنما
ازدواج مجدد بهاره رهنما؟

بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون، (شب گذشته جمعه ۱۷ تیر) لایوی را در اینستاگرامش منتشر کرد تا درباره ازدواج مجددش صحبت کند.

او در بخشی از این لایو اینستاگرامی گفت: «به سوالت بی‌ربط پاسخ نمی‌دهم و هیچ‌وقت هم درباره شایعات صحبت نکردم چون وقتی درباره شایعات صحبت می‌کنیم ارتعاشات و انرژی منفی آن روی آدم و زندگی‌اش تاثیر می‌گذارد».

او در ادامه درباره ازدواج مجدد خود گفت: «من پس از اینکه جدا شدم دیگر ازدواج نکردم. ممنون که تا این اندازه با شعورید و به مسائل شخصی من احترام می‌گذارید.»

بهاره رهنما

جایزه برزیلی‌ها به بهاره رهنما

بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون برای ساخت مستند "صدام کن مامان" برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم‌های مستقل برزیل شد.

به گزارش ایران‌آرت، این بازیگر به بهانه کسب جایزه از فستیوال برزیل، تصویری از خود با تقدیرنامه‌ای که دریافت کرده منتشر کرد و نوشت: "همیشه فکر میکردم معجزه زندگی ما زن ها "مادر شدن" است اما با ساخت مستند "صدام کن مامان" و ساعت‌ها مصاحبه‌ها و دیدار با حدود سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم در یافتم معجزه اصلی خلقت ما در "زن بودنمان" نهفته است!

ما زن ها حتی اگر هرگز مادر نشویم، حتی اگر هرگز هیچکس صدایمان نکند: مادر،به ذات مادر به دنیا می‌آییم و مادر از دنیا میرویم و گاه تا ابد باردار قصه‌های نگفته بسیار، خوشحالم که به سهم خودم با ساخت این مستند بخشی از این ناگفته ها را بیان کردم! جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم های مستقل برزیل را مدیون تک تک شما مادران جلوی دوربین ‌عوامل دلسوز پشت دوربین این مستندم!

این جایزه تقدیم شد به:

الگوی زن باران بودنم،مادرم!

با تشکر ویژه از جان جهانم که طعم شیرین مادری ام را مدیون او هستم!"

بهاره رهنما کاهش وزن پیمان قاسم خانی مهراب قاسم خانی ازدواج بهاره رهنما خانم بازیگر ازدواج مجدد بهاره رهنما کاهش وزن بهاره رهنما کاهش وزن بازیگر زن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین