کد خبر: 68158 A

محمدرضا گلزار| ازدواج محمدرضا گلزار| عکس محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار برق از سر همه پراند | انتشار تصاویر جنجالی از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار برق از سر همه پراند | انتشار تصاویر جنجالی از محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار که در دوبی زندگی می کند و هنوز زمان بازگششتش به ایران مشخص نیست اخیرا تصاویر متعددی از خود به اشتراک گذاشته که بحث برانگیز شده است.

ایران آرت: محمدرضا گلزار در ابتدای دهه هشتاد با فیلم های سام و نرگس و بوتیک به شهرت رسید. محمدرضا گلزار هنر را با عضویت در گروه موسیقی آریان آغاز کرد. محمدرضا گلزار به جز بازیگری در زمینه خوانندگی نیز فعالیت می کند و چند تک آهنگ منتشر کرده و چند کنسرت را روی صحنه برده است. محمدرضا گلزار حدود دو سال است که در دوبی زندگی می کند و در فیلم و سریال جدیدی حضور نداشته است. تازه ترین خبر درباره محمدرضا گلزار را در ادامه از ایران آرت می خوانید. 

محمدرضا گلزار که در دوبی زندگی می کند و هنوز زمان بازگششتش به ایران مشخص نیست اخیرا تصاویر متعددی از خود به اشتراک گذاشته که بحث برانگیز شده است.

در یکی از این تصاویر، محمدرضا گلزار با تغییر قابل ملاحظه ای مواجه شده و کاهش وزن شدید او محسوس است.

کاهش وزن شدید محمدرضا گلزار

اما در کنار تصویر جدید محمدرضا گلزار، برخی دیگر از عکس‌های او در این مدت خبرساز شده، به طوریکه برخی از کاربران در فضای مجازی او را به فخرفروشی متهم کرده اند.

در تصاویری که محمدرضا گلزار از خود منتشر می کند او مدام در حال خوش گذرانی های لاکچری است.

برخی از تصاویر جدید گلزار را در ادامه می بینید.

گشت‌ و گذار گلزار با مرسدس بنز میلیاردی و شلوارک در دبی! + ویدیو

محمدرضا گلزار در کافه | محمدرضا گلزار در کافی شاپ لاکچری تهران

محمدرضا گلزار در کافه | محمدرضا گلزار در کافی شاپ لاکچری تهران

اما عکسی که بیش از همه جنجالی شده، تصویری است که او از ماشین های لاکچری منتشر کرده. پیش از این ویدئوی دوردور گلزار با مرسدس بنز لاکچری در دوبی خبرساز شده بود.

عکسی از ماشین‌های فو‌ق لاکچری محمدرضا گلزار

پاسخ محمدرضا گلزار به انتقادها

محمدرضا گلزار، با انتشار پست تازه‌ای در صفحه اینستاگرامش نوشت حتی اگر دراز شوید تا از رویتان رد شوند، باز هم شاکی‌اند که به اندازه کافی پهن نیستید!

به گزارش خبرآنلاین، محمدرضا گلزار، بازیگر شناخته‌شده سینما با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: «حتی اگر برای مردم دراز بکشید تا از رویتان رد شوند، بسیاری از آن‌ها شاکی خواهند بود که به اندازه کافی پهن نیستید. مراقب باشید که وقت و انرژی باارزش خود را فقط برای افرادی خرج کنید که ارزشش را دارند. (نویسنده ناشناس).»

 

5817891

حضور محمدرضا گلزار در فهرست جذاب ترین های جهان

رسانه ها خبر می دهند گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان ١٠٠ چهره جذاب سال نشریه اینترنتی TC Candler که هر ساله لیستی ۱۰۰ نفره از زیباترین زنان و جذاب‌ترین مردان را معرفی می‌کند قرار دارند.

این نشریه در حالی که کمتر از ۲ ماه از سال ۲۰۲۲ گذشته تعدادی از نامزد‌های این عناوین برای سال ۲۰۲۲ را معرفی کرده که در بین آن‌ها نام چند چهره‌ی ایرانی نیز دیده می‌شود.

گلشیفته فراهانی و گلشن برازش در میان نامزد‌های زیباترین زنان سال ۲۰۲۲ و محمدرضا گلزار و سام اصغری در بین نامزد‌های جذاب‌ترین مردان سال ۲۰۲۲ قرار گرفته اند.

لیست نهایی این نشریه در پایان سال منتشر می‌شود.

گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان ١٠٠ چهره جذاب TC Candler/ دو ایرانی دیگر هم هستند

جالب است که گلشیفته فراهانی و محمد رضا گلزار تجربه مشترک بسیار موفقی به نام فیلم بوتیک دارند که در سال ۱۳۸۲ توسط حمید نعمت الله خلق شده و همچنان بسیاری معتقدند بهترین بازی گلزار بوده است. 

دستمزد 18 میلیاردی محمدرضا گلزار صحت دارد؟

پوریا ذوالفقاری منتقد سینما چندی پیش خبری را درباره گلزار مطرح کرد که خیلی زود به بمبی در شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد.

وی در صفحه خود در اینستاگرام از رقم دستمزد این بازیگر سینما برای اجرای مسابقه «هفت خان» در یکی از پلتفرم‌های اینترنتی خبر داده بود که بابت آن دستمزدی بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان دریافت کرده بود؛ مسابقه‌ای که فرمت آن شبیه همان «برنده باش» است که چند سال پیش در تلویزیون و در شبکه سه سیما روی آنتن رفت.

این رقم نجومی خیلی زود به سوژه بسیاری از کانال‌های خبری و رسانه‌ها تبدیل شد با این حال نه از طرف پلتفرم و نه از طرف عوامل خود مسابقه و یا حتی گلزار، هیچکس در تأیید یا حتی تکذیب این خبر قدمی برنداشت.

تا اینکه طی یک هفته گذشته پوریا ذوالفقاری یک بار دیگر خبرهای جدیدتری را اعلام کرد و با اشاره به اینکه ۲ ماه از خبری که پیش از این داده بود گذشته است در صفحه‌اش نوشت: «دو ماه گذشت، گلزار شکایت کرد و امروز تازه نماوا بیانیه داده و گفته ما پول را به تهیه‌کننده داده بودیم. نفس پاسخ‌گویی ستودنی است ولی خب چرا الان؟ و در اصل پرسش تغییری ایجاد نمی‌شود. گلزار برای «هفت خان» چه مبلغی دستمزد گرفته که دو ماه است زبانتان به تکذیب رقم اعلام شده نمی‌چرخد؟»

محمدرضا گلزار

خبرگزاری مهر در ادامه نوشت ذوالفقاری بدون اینکه جزئیات بیشتری از شکایت گلزار منتشر کند همچنان روی مواضع خود نسبت به عدم شفافیت دستمزدهای ستاره‌ها در فیلم و سریال‌ها و تاکشوها ایستادگی و اشاره کرد که در هیچ کجای جهان، قراردادها با هنرمندان این چنین بی قاعده و با ابهام جلو نمی‌رود.

شاید اگر بحث شفافیت دستمزدها و بودجه آثاری هنری در سینما، تلویزیون و شبکه خانگی رسمیت پیدا می‌کرد بیان ارقام نمی‌توانست حاشیه‌هایی چون شکایت را در برداشته باشد و حتی به جای اینکه گمانه زنی و یا از طریق منابع احتمالی مطرح شود مثل خیلی از اتفاقات رسانه‌ای در جهان از طرف خود عوامل سازنده مطرح می‌شد اما پنهان کاری و نبود شفافیت در چنین مواردی به شایعات مختلف دامن زده است و اتفاقاً همین ارقام پنهانی هم باعث ایجاد رانت‌های مختلف شده است.

محمدرضا گلزار بیننده هایش را از دست داد؟

احمد رنجبر در هفت صبح نوشت: "در آخرین رتبه‌بندی منتشر شده از محصولات پربازدیدنماوا، همچنان نامی از "هفت‌خان" نیست. وضعیتی که طی هفته‌های گذشته پابرجا بود. چه چیزهای باعث شد این مسابقه هنوز نتوانسته در جذب مخاطب موفق باشد؟

مورد اول| شباهت با برنده باش

تیم سازنده این مسابقه، سال ۹۷ "برنده باش" را با اجرای محمدرضا گلزار روی آنتن شبکه سه بردند. حالا همین گروه با ایجاد تغییراتی، "برنده باش" را با نام "هفت خان" راهی پلتفرم کرده‌اند. تازه؛ یکی از عوامل جذابیت "برنده باش" جوایز نقدی و چشمگیر آن بود اما در "هفت خان" به دلیل سخت‌گیری‌های شدید، شرکت‌کننده‌ها به‌ندرت صاحب جایزه می‌شوند. 

مورد دوم| عدم نوآوری در اجرا

محمدرضا گلزار شگفتانه مسابقه "برنده باش" بود. او وجهی دیگر از خود به نمایش گذاشت و تحسین خیلی‌ها را به خود دید. گلزار در "هفت خان" با همان شیوه،‌ مسابقه را اجرا می‌کند. عدم نوآوری در اجرا، باعث شده تماشای گلزار فاقد جذابیت برای طیف گسترده مخاطبان باشد. 

مورد سوم| همزمانی با پخش "گیسو"

پخش مسابقه "هفت خان" همزمان شده با انتشار سریال "گیسو".  وقتی او را در نقش سهیل می‌بینیم، تفاوتی با خود واقعی‌اش موقع اجرا در "هفت خان" احساس نمی‌کنیم. این مشابهت در نوع صحبت کردن، واکنش نشان دادن و حتی لباس پوشیدن دیده می‌شود.لطمه دیگری که به "هفت خان" و محمدرضا گلزار وارد شده، حضور زیاد او در پلتفرم است. یکشنبه‌ها "هفت خان" با اجرای او در نماوا بارگذاری می‌شود و سه‌شنبه‌ها "گیسو" با بازی او به دست علاقه‌مندان می‌رسد. نیاز به یادآوری نیست که یکی از الزامات ستاره بودن، دیده شدن به اندازه کافی است.گلزار حالا بیش از حد در معرض دید قرار دارد و از همین ناحیه هم لطمه خورده.

محمدرضا گلزار - برنده باش

مورد چهارم| برنامه رایگانی که پولی شد

مخاطب استقبال زیادی از برنامه‌هایی که رایگان در اختیارش بوده است، نمی‌کند. پیش از این، برنامه‌های عادل فردوسی‌پور و منصور ضابطیان هم سرنوشت خوبی در فضای وب نداشتند. آنچه مشخص است مخاطبان برای برنامه‌ای که قبلا آن را دیده و از تماشای آن اشباع شده‌اند،‌ وقت و هزینه مالی کنار نمی‌گذارند. چه‌بسا "هفت خان" اگر مثل "برنده باش" از شبکه سه پخش می‌شد، شرایط آن ویژه‌تر می‌بود.

محمدرضا گلزار ازدواج محمدرضا گلزار عکس محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار و همسرش دستمزد محمدرضا گلزار اصالت محمدرضا گلزار فیلم محمدرضا گلزار سریال محمدرضا گلزار محمدرضا گلزار دبی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین