کد خبر: 68804 A

استقلال| پرسپولیس| فرشته حسینی| فوتبال زنان

بهترین فوتبالیست زن پرسپولیسی: تیم مردان استقلال را می‌بریم!

بهترین فوتبالیست زن پرسپولیسی: تیم مردان استقلال را می‌بریم!

ایران آرت: فرشته کریمی، ستاره ۳۴ ساله تیم ملی فوتسال بانوان یکی از پرسپولیسی‌های فوتبال ایران است که بارها با توجه به اعلام علاقه اش به پرسپولیسی‌ها از سوی هواداران رقیب در صفحه اینستاگرامش مورد تهاجم قرار گرفته. او امیدوار است کری‌خوانیش موجب اتفاقات بدی نشود و همه در کنار کری خوانی از فوتبال لذت ببرند.

فرشته خانم می‌گوید: مسلما به عنوان یک هوادار و دوستدار فوتبال و البته پرسپولیس خواهان پیروزی تیم محبوبم هستم.

این فوتبالیست عنوان می‌کند: هیچ وقت در زندگی ام نگفته ام کاش پسر بودم و در این بازی به میدان می رفتم اما مسلما یکی از آرزوهایم در کنار بازی در جام جهانی، حضور در استادیوم پر از جمعیت و هوادار آزادی است. خدا را شکر اکنون از شرایطم راضی هستم اما مسلما بازی در جمع صدهزار هوادار لذتبخش است. هر کس در سن بالاتر انگیزه و اهداف بزرگتری در سر دارد.

فرشته کریمی

بازیکن پرسپولیسی می‌گوید: اصولا من بازیکن بازی های بزرگ هستم. مسلما اگر در بازی با این حساسیت و مقابل تماشاگران زیاد حضور داشتم می توانستم عملکرد بهتری داشته باشم. بارها پیش آمده مقابل تیم های ضعیف بازی کردیم و حتی با 10-15 گل به برتری رسیدیم اما من موفقیتی نداشتم اما در بازی های بزرگ مقابل ژاپن و برزیل و ... عملکرد خوبی داشته ام و برای همین می گویم من بازیکن بازی های بزرگ هستم و اگر شرایط حضور در چنین دیداری داشتم موفق می شدم.

فرشته می‌گوید: با استقلال بازی کنیم؟ مسلما اگر این بازی انجام شود ما برنده این دیدار خواهیم بود چون توانایی بالایی داریم. البته این را هم بگویم که با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان تیم ملی بانوان را پرسپولیسی ها تشکیل می دهند انگیزه زیادی هم داریم!البته این یک کری خوانی بود و برای حریف ارزش و احترام زیادی قائلم. با توجه به قدرت بدنی متفاوت بانوان و آقایان مسلما ما قدرت لازم برای برتری مقابل آنها را نخواهیم داشت و اگر یک تکل بزنند شاید کل فوتبال ما تمام شود. از تنه به تنه و اتفاقات دیگر هم صحبت نکنیم بهتر است (خنده).

فرشته کریمی

فرشته کریمی در پایان به مخاطبان توصیه می‌کند کری بخوانند اما توهین نکنند: فوتبال با کری خوانی جذاب و جالب است. البته برای کری خوانی باید احترام متقابل حفظ شود. باید فرهنگ استفاده از فضای مجازی را بشناسیم و عکس العمل زشت نشان ندهیم که زیبنده فرهنگ ما نیست. همه ما وقتی در ترکیب تیم ملی قرار می گیریم یا تیم ملی بازی دارد به استقلال و پرسپولیس و ... فکر نمی کنیم. باز هم می گویم اگر بنده یا هر کس دیگری ولو از استقلالی ها کری نخوانیم و در آن احترامات را حفظ نکنیم فوتبال جذاب نخواهد بود و تماشای آن هم جذابیتی ندارد.

 

استقلال پرسپولیس فوتبال زنان فرشته کریمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین