کد خبر: 68813 A

استقلال| فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود؟

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال می‌شود؟

ایران آرت: با جدایی ساپینتو از استقلال و پایان کار این سرمربی پرتغالی بلافاصله نام مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان دو گزینه جدی برای حضور روی نیمکت استقلال به گوش خورد که با توجه به سوابق این دو بازیکن خبر عجیبی هم نبود و پیش بینی می‌شد که رحمتی و نکونام به گزینه‌های جدی مربیگری در این باشگاه تبدیل شوند.

به گزارش خبر ورزشی، در این میان شنیده می‌شود که نه مهدی رحمتی و نه جواد نکونام به دلیل فضای موجود در استقلال تمایل قطعی برای فعالیت در این باشگاه را ندارند و با تردید بسیار زیادی به این موضوع نگاه می‌کنند. به خصوص رحمتی که دوست دارد همچنان در یک فصای آرام به مربیگری ادامه دهد تا در یک زمان ایده‌ال به نیمکت استقلال برسد.

هر دو گزینه در روز‌های گذشته به رابطان باشگاه استقلال نظرات خود را اعلام کرده‌اند و در مذاکرات غیررسمی به برخی مباحث اشاره داشته‌اند. اما تصمیم گیران در باشگاه استقلال هم زمان نیم نگاهی هم به فرهاد مجیدی دارند تا اگر شرایط مهیا شد از این مربی برای استقلال استفاده کنند.  

طی روز‌های گذشته برخی رابطان باشگاه استقلال با فرهاد هم مذاکره کرده‌اند و مجیدی پاسخگویی درباره پیشنهاد باشگاه استقلال را به روز‌های آتی موکول کرده است. ظاهرا فرهاد منتظر است که تکلیف ساپینتو به طور قطعی با استقلال مشخص شود. از سویی او با باشگاه الاتحاد کلبای امارات نیز قرارداد دارد و مشغول یارگیری است و اگر بخواهد از این باشگاه به استقلال بیاید باید رضایت مالک الاتحاد را جلب کند که البته با توجه به روابط بسیار نزدیکی که مجیدی با اماراتی‌ها دارد خیلی عجیب و دور از ذهن نیست که او بتواند با برگزاری یک جلسه گفتمان آن‌ها را راضی به جدایی کند.

نیمکت استقلال بعد از ساپینتو دچار وضعیت عجیبی شده و علاوه بر این نام‌ها ممکن است دوباره بحث جذب سرمربی خارجی نیز مطرح شود.

اگر سرمربی خارجی به استقلال نیاید باید یکی از همین سه گزینه را درنهایت به عنوان سرمربی استقلال برگزید و دیگر گزینه‎‌ها شانسی برای مربیگری در استقلال ندارند.

 

استقلال فرهاد مجیدی
نظرات خوانندگان
  • احمد
    پاسخ

    تغییر مربی باغیرت مثل ساپینتو اشتباه محض است ، دشمنان استقلال به توانایی ساپینتو پی بردند همام بلای استرا ماچونی را برسر استقلال بیاورند، یازده امتیاز از استقلال کسر شد دوبار با اوبرخورد‌فزیکی کردند در بازی دربی داور بر پشت صورتش سیلی ازد اورااخراج ودر جشن تیم پیروزی شرکت کرد ، در دنیای امروز این اتفاقات فقط در ایران بی در و پیکر اتفاق می افتد، با این اوصاف ساپینتواز بهترین مربیان دهه اخیر است

  • عابد
    پاسخ

    <b>اگر بخواهیم حساب کنیم تمامی مجموع هیات فوتبال پرسپولیسی هستند مثل افشاری نبی درودگروداوران که درجشن قهرمانی شرکت میکنندوکسان دیگر حالا شما ثابت کنید که داوران از اقای رئیسیان هشین پیروانی لطفا پیدا کنید پرتقال فروش را</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین