کد خبر: 68904 A

وام بازنشستگان| ثبت نام وام بازنشستگان| وام ۲۰ میلیونی بازنشستگان

ثبت نام وام بازنشستگان حضوری یا غیر حضوری؟ | جزئیات ثبت نام و شرایط وام بازنشستگان ۲۰ میلیونی اعلام شد

ثبت نام وام بازنشستگان حضوری یا غیر حضوری؟ | جزئیات ثبت نام و شرایط وام بازنشستگان ۲۰ میلیونی اعلام شد

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان این سازمان می‌توانند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی به صورت غیرحضوری و یا حضوری در کانون‌های بازنشستگی در خردادماه ثبت‌نام کنند.

ایران آرت: سازمان تأمین اجتماعی جهت رفاه بازنشستگان به آنان وام بازنشستگان اهدا می کنند. مبلغ وام بازنشستگان در سال جاری به 20 میلیون تومان افزایش پیدا کرده است. متقاضیان می توانند به صورت حضوری یا غیر حضوری ثبت نام وام بازنشستگان را انجام دهند. سال گذشته وام بازنشستگان 12 میلیون تومان با کارمزد 4 درصدی بود که امسال 8 میلیون تومان به این مبلغ اضافه شده اما همچنان بازنشستگان عزیز را راضی نگه نداشته است. تازه ترین خبر درباره وام بازنشستگان را در ادامه می خوانید. 

بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، بازنشستگان این سازمان می‌توانند برای دریافت وام ۲۰ میلیون تومانی به صورت غیرحضوری و یا حضوری در کانون‌های بازنشستگی در خردادماه ثبت‌نام کنند.

به گزارش تسنیم، پرداخت وام قرض‌الحسنه از جمله تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می‌کند و آنطور که احمد اسفندیاری؛ معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی عنوان کرده است میزان این وام در سال جاری افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه از سوی سازمان تأمین اجتماعی به بازنشستگان خود اظهار کرد: سال گذشته مبلغ 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به‌عنوان وام قرض‌الحسنه با کارمزد 4 درصد پرداخت می‌شد که با پیگیری‌های صورت‌گرفته امسال این رقم به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی درخصوص نحوه ثبت‌نام و پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان در هر استان و شهرستان می‌توانند با مراجعه به کانون‌های بازنشستگی اقدام به ثبت‌نام کرده و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

ثبت نام وام ۳۰ میلیونی بازنشستگان و وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن / نحوه دریافت وام صد میلیونی بازنشستگان بدون ضامن تنها با فیش حقوقی – ساناپرس

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با زمان ثبت‌نام بازنشستگان جهت در یافت وام اشاره شده گفت: از اواخر خردادماه فرآیند ثبت‌نام بازنشستگان برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی آغاز می‌شود.

وی در پاسخ به این پرسش که امسال چه تعداد از بازنشستگان تأمین اجتماعی از تسهیلات و وام اشاره‌شده بهره‌مند خواهند شد، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی امسال قرار است 500 هزار نفر از بازنشستگان از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

به گزارش تسنیم، ثبت‌نام وام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی 1402 از طریق مراجعه به کانون‌های بازنشستگی و تکمیل فرم وام ضروری مستمری‌بگیران امکان‌پذیر است. از جمله شرایط دریافت این وام می‌توان به داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی اشاره کرد.

مستمری بگیران واجد شرایط ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی به دو روش می‌توانند نسبت به ثبت‌نام خود برای دریافت وام 20 میلیون تومانی اقدام کنند. در روش اول به صورت غیر حضوری و از طریق کانون‌های بازنشستگی  که این روش برای استان‌ها و شهرستان‌های است که ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود و روش دوم به صورت حضوری، در این روش متقاضیان با حضور در کانون‌های بازنشستگی و ارائه مدارک خود ثبت‌نام خود را انجام می‌دهند.

وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن بازنشستگان [+شرایط و نحوه دریافت] - تکراتو

داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگی تامین اجتماعی، برای متقاضی ثبت نام وام بانک رفاه به مستمری بگیران تامین اجتماعی​ 1402 یا همان وام ضروری، الزامی است. با توجه به استعلامی که از سوی بانک، برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران دریافت خواهد شد، مستمری‌بگیران، باید فاقد هرگونه چک برگشتی، بدهی بانکی و اقساط معوقه باشند.

اقساط وام بازنشستگان چگونه است؟

شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ اعلام شد. در این گزارش شرایط ثبت نام، مبلغ، تعداد اقساط و درصد سود وام بازنشستگان آمده است.

، ثبت نام وام بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ آغاز شده است. مبلغ این وام ۳۰ میلیون تومان است. در ادامه جدیدترین شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان را می‌خوانید.

مبلغ وام ضروری بازنشستگی ۱۴۰۲ ؛ ۳۰ میلیون تومان با اقساط ۳۶ ماهه است. سود وام بازنشستگان ۴ درصد اعلام شده است.

حقوق بازنشستگان

وام بازنشستگان به چه کسانی تعلق می گیرد؟

وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران تنها به کسانی تعلق می‌گیرد که از طریق حساب بانک صادرات حقوق بازنشستگی یا مستمری می‌گیرند. همچنین ثبت نام در سامانه وام بازنشستگان به معنای دریافت وام نیست. بلکه بعد از ثبت نام وضعیت متقاضیان گرفتن این تسهیلات بررسی می‌شود و سپس نتایج اعلام خواهد شد.

متقاضیانی که کمترین میزان وام و تسهیلات تسویه‌نشده را داشته باشند، از سایر تسهیلات صندوق بازنشستگی استفاده نکرده‌اند و همچنین کمترین حقوق دریافتی را دارند در الویت دریافت وام بازنشستگان ۱۴۰۲ قرار می گیرند.

همچنین در شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان ۱۴۰۲ آمده است؛

همراه داشتن شماره دفترکل بازنشستگی، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات و شماره تلفن همراه برای ثبت نام الزامی است.

درباره وراث صغیر و محجور، اصل حکم سرپرستی صادره توسط دادگستری جمهوری اسلامی ایران درهنگام دریافت وام باید ارائه شود.

ثبت نام برای گرفتن وام در صندوق بازنشستگی کشوری لزوما به معنای پرداخت تسهیلات نخواهد بود.

فقط یکی از وراث وظیفه بگیر با رضایت سایر وراث وظیفه بگیر می‌تواند از وام استفاده کند.

وراث ذکوری که تا سه سال آینده از لیست وظیفه‌بگیری حذف می‌شوند، مجاز به ثبت‌نام نیستند.

متقاضی باید پس از دریافت «فرم تعهد وراث» و تکمیل آن توسط سایر وراث، فرم مذکور را به همراه کارت ملی و شناسنامه وراث دیگر برای تأیید به مدیریت‌های استانی تحویل بدهد.

وام بازنشستگان بازنشستگان وام بازنشستگان 20 میلیونی ثبت نام وام بازنشستگان شرایط وام بازنشستگان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان وام بازنشستگان 1402 ثبت نام وام وام ضروری وام بازنشستگان کشوری وام بازنشستگان تامین اجتماعی وام ضروری بازنشستگان 1402
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین