کد خبر: 68916 A

علیرضا بیرانوند| اکرم بیرانوند| همسر علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند: همسرم را چهار بار به ورزشگاه بردم | بغض علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس برای ممنوعیت ورود دخترش به استادیوم

علیرضا بیرانوند: همسرم را چهار بار به ورزشگاه بردم | بغض علیرضا بیرانوند ستاره پرسپولیس برای ممنوعیت ورود دخترش به استادیوم

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم پرسپولیس از اینکه دخترش بارانا نمی تواند به ورزشگاه بیاید گلایه کرد و گفت هر بار بارانا از او می پرسد چرا نمی تواند به ورزشگاه برود، او بغض می کند.

ایران آرت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران است. علیرضا بیرانوند در تیم فوتبال نفت تهران به عنوان یک بازیکن خوب معرفی شد و بعد به پرسپولیس پیوست. علیرضا بیرانوند پس از پرسپولیس به اروپا رفت و در بلژیک و پرتغال بازی کرد. علیرضا بیرانوند در ادامه به پرسپولیس بازگشت و حالا شایعاتی مبنی بر احتمال خروج او از پرسپولیس شنیده می شود. علیرضا بیرانوند در دو جام جهانی اخیر دروازه بان تیم ملی ایران بوده است.

به گزارش ایران آرت، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با سروش رفیعی و مرتضی پورعلی گنجی مهمان برنامه فوتبال 360 عادل فردوسی پور بود، درباره ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه ها گفت: اینکه بانوان بتوانند به استادیوم بیایند اتفاق بسیار خوبی است. خانواده من دو بار برای بازی تیم ملی، یک بار فینال جام باشگاه‌های آسیا و یک بار هم دیدار با نفت آبادان به ورزشگاه آمدند. چهار بار آمدند و خیلی خوشحال بودند و ذوق داشتند این ادامه داشته باشد. 

فیلم | همسر و دختر علیرضا بیرانوند در ورزشگاه آزادی - خبرآنلاین

دروازه بان پرسپولیس بیان کرد: بارانا، دختر من مدام می گوید بابا دخترها کی می‌روند استادیوم؟! وقتی طاها را می‌برم، بارانا چون می‌داند که نمی‌تواند به استادیوم بیاید مدام به من می‌گوید دخترها را راه نمی‌دهند؟ هر وقت به من می‌گوید من بغض می‌کنم و دلم برایش می‌سوزد. 

همسر علیرضا بیرانوند

مرتضی علی گنجی نیز گفت: من مادرم آرزویش این است که به ورزشگاه بیاید. در خارج از کشور به ورزشگاه آمده بود و در مسابقه با عمان آمد و از او تقدیر کردم. فکر کنم اگر برای فصل آینده بانوان عزیز را به ورزشگاه راه ندهند محروم می شویم. 

سروش رفیعی هافبک پرسپولیس نیز گفت: تا به حال هیچ عکسی از دخترم یارا منتشر نشده ولی من تصمیم گرفتم اگر دوگانه را ببریم او را به ورزشگاه بیاورم. حتی به خانمم گفتم اگر احساس کردی داریم قهرمان می‌شویم سریع او را به ورزشگاه بیاور!

هافبک تیم پرسپولیس گفت: خانمم فقط بازی با نفت آبادان که ورود بانوان آزاد بود به ورزشگاه آمد و فکر کنم این افسوس من بماند که مادرم و خواهرهایم هیچوقت نیامدند بازی هایم را ببینند. 

کتک خوردن علیرضا بیرانوند از یک دختر در خیابان!

در بخش دیگری از این برنامه که به تازگی پخش شده، علیرضا بیرانوند خاطره‌ای جالب از برخورد یک دختر در طرشت تهران با او و مرتضی پورعلی گنجی روایت می کند.

بیرانوند می گوید سالها پیش مرتضی پورعلی گنجی در خیابان با لهجه شمالی به یک خانم جمله عاشقانه «نازت رو بخرم» را گفته و آن خانم به گمان اینکه بیرانوند این جمله را گفته، یک سیلی محکم به صورت او زده است!!

بیرانوند می گوید در ادامه یکی از آشنایان آن خانم هم آمد و او هم بیرانوند را کتک زد!

7f46325c-50f9-48ba-b11e-0638e60051aa

علیرضا بیرانوند: از پرسپولیس می‌روم

بیرانوند در بخش دیگری از برنامه عنوان کرد که از چند باشگاه عربستانی پیشنهاد دارد. او بیان کرد: «من به ایجنتم مصطفی سلیمانی گفتم به آن باشگاه ها بگوید من با پرسپولیس قرارداد دارم و آنها اگر من را می خواهند باید با پرسپولیس صحبت کنند.» بیرانوند گفت از اروپا هیچ پیشنهادی ندارد.

او همچنین به روایت ماجرای لژیونر شدنش در بلژیک پرداخت و گفت فردی به نام بیات او را به بلژیک برده تا از قبل او صاحب درآمدی آنچنانی شود. بیرانوند عنوان کرد: رفتن من به بلژیک اصلاً فوتبالی نبود. 

علیرضا بیرانوند

عکس علیرضا بیرانوند و همسرش باعث خشم استقلالی ها شد

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم پرسپولیس قهرمانی جام حذفی را در خانه و کنار همسر اکرم بیرانوند و فرزندان خود جشن گرفت.

بیرانوند که ابتدای فصل پس از دو سال دوری به پرسپولیس برگشت، با نمایش درخشان خود نقش مهمی در سه‌گانه پرسپولیس داشت.

او که در هفته‌های اخیر با هواداران استقلال مشاجره فراوانی داشت با انتشار این تصویر بار دیگر خشم آنها را برانگیخت.

علیرضا بیرانوند و همسرش

8 جام قهرمانی برای همسر علیرضا بیرانوند

 صفحه هواداران اکرم ییرانوند، همسر علیرضا بیرانوند در اینستاگرام، تصویری از عکس یادگاری خانواده بیرانوند با جام‌های قهرمانی که علیرضا بیرانوند با پرسپولیس در سال‌های اخیر فتح کرده، به اشتراک گذاشته که بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

گرداننده این صفحه معتقد است که خانم بیرانوند نقش به‌سزایی در موفقیت علیرضا داشته و به تعبیری، مثل کوه پشت علیرضا ایستاده است. کاربری هم با کامنت «این ۸ جام مال شماست»، مدعی شده که علیرضا بیرانوند باید تمام این ۸ جام را با همسرش شریک شود چون زمانی که علیرضا وضعیت خوبی نداشت این اکرم بیرانوند بود که در کنار او ایستاد و از او حمایت کرد تا حالا او به بهترین دروازه‌بان ایران تبدیل شود. 

اکرم بیرانوند متولد ۱۳۶۹، همسر و دختر عمومی علیرضا بیرانوند است که ثمره عشق‌شان یک پسر به نام طاها و یک دختر به نام بارانا بوده است.

علیرضا بیرانوند و همسرش اکرم بیرانوند

پرسپولیس علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند و همسرش همسر علیرضا بیرانوند اکرم بیرانوند و علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند و اکرم بیرانوند علیرضا بیرانوند خواهر و برادر عکس ماشین علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند به انگلیسی سن علیرضا بیرانوند قد علیرضا بیرانوند دختر علیرضا بیرانوند علیرضا بیرانوند پرسپول عکس علیرضا بیرانوند با لباس استقلال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین