کد خبر: 68931 A

لیونل مسی| بارسلونا| اینتر میامی

لیونل مسی در تیم قعرنشین لیگ آمریکا!/ اینتر میامی چطور تیمی است؟

لیونل مسی در تیم قعرنشین لیگ آمریکا!/ اینتر میامی چطور تیمی است؟

ایران آرت: جدیدترین گزارش‌ها درباره آینده لیونل مسی حاکی است او تصمیم خود را گرفته و به جای بازگشت به بارسا یا انتقال به الهلال عربستانی راهی آمریکا می‌شود تا فصل آینده در اینترمیامی، باشگاه متعلق به دیوید بکام، بازی کند.

تنها چیزی که با رسمی شدن این خبر باقی مانده امضای مسی پای برگه انتقال است اما ستاره بزرگ آرژانتینی وارد چه باشگاهی می‌شود و اینترمیامی در لحظه ورود لئو چه شرایطی دارد؟

به گزارش ورزش سه، اینترمیامی یکی از جدیدترین باشگاه‌های لیگ MLS است. در سال 2018 بود که اعلام شد اینترمیامی به عنوان بیست و پنجمین تیم به این لیگ پیوسته است. اولین بازی رسمی اینترمیامی دو سال بعد انجام شد. فیل نویل اولین مربی تیم بود و برای بیش از دو فصل روی نیمکت نشست. اما چند روز پیش دوران حضور او در اینترمیامی به پایان رسید.

فصل تیم دیوید بکام در فوتبال آمریکا به خوبی پیش نرفته است. اینترمیامی در کنفرانس شرقی تنها 15 امتیاز به دست آورده و قعرنشین جدول است. آنها در این فصل 5 پیروزی به دست آورده و 11 بار شکست خورده‌اند. تعداد گل‌های دریافت‌شده اینترمیامی 21 گل و گل‌های زده‌اش 15 بوده است. اینترمیامی در کنفرانش شرق قعرنشین بوده و در کل لیگ تنها کلرادو و لس‌آنجلس گلکسی از آنها هم وضعیت بدتری دارند که بدترین تیم‌های این فصل هستند.

knynt20u

آخرین پیروزی اینترمیامی در لیگ MLS روز 13 مه به دست آمده و بعد از آن تیم دیوید بکام 5 باخت پیاپی را تجربه کرده است. تنها نکته مثبت این فصل برای اینترمیامی حضورش در جام اپن آمریکا است. این تیم به یک‌چهارم نهایی راه یافته و چهارشنبه در این مرحله مقابل بیرمنگام اف‌سی می‌ایستد

علاوه بر نتایج ضعیف تیم در لیگ، مسی به تیمی خواهد پیوست که در حال حاضر مربی ندارد. فیل نویل که در ژانویه 2020 هدایت اینترمیامی را به دست گرفت هفته گذشته اخراج شد. بکام با اعلام خبر اخراج این مربی انگلیسی گفت تصمیم دشواری گرفته اما این تصمیم به نفع تیم بوده است.

مسی که چند ماهی از قهرمانی‌اش در جام جهانی با آرژانتین نگذشته و به عنوان بهترین فوتبالیست تاریخ شناخته می‌شود به تیمی وارد می‌شود که جوان‌ترین تیم لیگ MLS است. اینترمیامی سومین فصل حضورش در این لیگ را سپری می‌کند.

شکی نیست که اینترمیامی امیدوار است با حضور مسی درخشیده و خیلی سریع با فاصله گرفتن از قعر جدول به یکی از تیم‌های خوب لیگ آمریکا تبدیل شود. اما با توجه به شرایط فعلی باشگاه شکی نیست که لئو با ماموریتی بسیار دشوار روبه‌رو خواهد بود.

 

لیونل مسی اینتر میامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین