کد خبر: 68883 A

مهدی طارمی| لیونل مسی

مهدی طارمی و لیونل مسی هم‌تیمی می‌شوند؟

مهدی طارمی و لیونل مسی هم‌تیمی می‌شوند؟

در صورت پیوستن مسی به این باشگاه عربستانی، زوج طارمی-مسی خط حمله الهلال را تشکیل خواهند داد.

ایران آرت: مدیران باشگاه الهلال به دنبال جذب «مهدی طارمی» هستند و امید دارند که بتوانند او را به خدمت بگیرند.

به گزارش فوتبال 360، لیگ برتر عربستان در فصل آینده بدون‌شک میزبان فوق‌ستاره‌های نام‌آشنایی خواهد بود و بعد از جذب کریستیانو رونالدو، حالا احتمال حضور کریم بنزما، سرخیو راموس، انگولو کانته و البته لیونل مسی در این لیگ مطرح است که گفته می‌شود انتقال بنزما به تیم الاتحاد نهایی شده و سایر بازیکنان هم در حال مذاکره هستند. در این میان، مدیران باشگاه عربستانی به دنبال چند بازیکن ایرانی هستند که شاخص‌ترین گزینه‌ها برای فصل آینده، مهدی طارمی است.

طارمی که فصل درخشانی را در فوتبال پرتغال گذراند و توانست همراه تیم پورتو هم به عنوان آقای گلی دست پیدا کند و هم اینکه در جام حذفی برای دومین فصل پیاپی قهرمانی را تجربه کند، حالا در آستانه آغاز به کار پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، پیشنهادی جذاب را از تیم الهلال عربستان مقابل خود می‌بیند و گفته می‌شود که الهلالی‌ها برنامه ویژه‌ای را برای تقویت خط حمله تیم خود دارند و یکی از این برنامه‌ها، جذب طارمی است. هر چند که هدف اصلی مدیران باشگاه الهلال در نقل‌وانتقالات پیش‌رو، جذب لیونل مسی است که رایزنی‌ها با فوق‌ستاره آرژانتینی در حال انجام است.

پورتویی‌ها به دنبال فروش «طارمی»

مهدی طارمی هنوز یک فصل دیگر با باشگاه پورتو قرارداد دارد اما به واسطه عملکرد درخشانی که داشته، پورتویی‌ها نمی‌خواهند به صورت رایگان ستاره ایرانی تیم‌شان را از دست بدهند و همین مسئله باعث شده تا نام مهدی طارمی در فهرست بازیکنان فروشی پورتو در نقل‌وانتقالات تابستانی جای گیرد. بعد از انتقال اوریبه به تیم السد قطر، حالا شایعات درباره جدایی طارمی به مقصد لیگ برتر عربستان شدت گرفته است.

نشریه آبولا پرتغال با اشاره به موضوع فروش مهدی طارمی اعلام کرده است: «پورتو مجبور به فروش چند ستاره خودش از جمله مهدی طارمی است. نام طارمی در این مدت بین گزینه‌های الهلال عربستان آمده و گفته می‌شود باشگاه عربستانی به دنبال جذب اوست». جالب آن گفته می‌شود پورتویی‌ها برای فروش مهدی طارمی روی او قیمتی 20 میلیون یورویی گذاشته‌اند که البته احتمال تعدیل آن بعد از انجام مذاکرات وجود دارد.

پیشنهادی که ستاره ایرانی را وسوسه می‌کند؟

طارمی همچنان به دنبال بازی در سطح اول فوتبال اروپا است و همین مسئله باعث شده تا او توجهی به پیشنهاد الهلال عربستان نداشته باشد. ستاره ایرانی بعد از قهرمانی تیمش در جام حذفی با اشاره به قراردادش با تیم پورتو توضیح داد: «من با پورتو قرارداد دارم و اینجا هستم». با وجود آنکه طارمی ادامه حضورش در تیم پورتو را تایید کرده اما به نظر می‌رسد در روزهای اخیر و بعد از قهرمانی تیم پرتغالی در جام حذفی، سرنوشت ستاره ایرانی تغییر کرده است.

مهدی طارمی پیشنهادی 3 ساله برای حضور در تیم الهلال عربستان دریافت کرده است؛ آن‌هم در شرایطی که پیشنهادی 9 میلیون یورویی برای هر سال به طارمی ارائه شده است. الهلالی‌ها امید دارند که با این پیشنهاد وسوسه‌انگیز بتوانند نظر مساعد ستاره ایرانی را جلب کنند. روزنامه اسپورت 24 عربستان اعلام کرده که در صورت پاسخ منفی طارمی، مدیران باشگاه الهلال آماده ارسال پیشنهاد برای ادین ژکو هستند اما اولویت اول آن‌ها، تلاش برای راضی کردن مهدی طارمی است که به نظر می‌رسد طی روزهای آینده پاسخ رسمی ستاره ایرانی مشخص خواهد شد. در کنار الهلال، از تیم‌های فنرباغچه و مارسی به عنوان تیم‌های خواهان طارمی در بازار تابستانه پیش‌رو یاد می‌شود.

 

لیونل مسی مهدی طارمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین