کد خبر: 69002 A

استقلال| مهدی قائدی

خبر امیدوارکننده از مهدی قائدی برای هواداران استقلال

خبر امیدوارکننده از مهدی قائدی برای هواداران استقلال

ایران آرت: ظرف ماه‌های گذشته به ویژه پس از مطرح شدن بدهی استقلال به باشگاه شباب الاهلی امارات به نظر می‌رسید که مهدی قایدی دیگر قادر به ادامه همکاری با استقلال نخواهد بود، اما...

مهدی قایدی فوق‌ستاره بوشهری تیم استقلال که با به ثمر رساندن ۱۲ گل و ارسال ۸ پاس گل در لیگ برتر تاثیرگذارترین بازیکن این تیم به شمار می‌رفت حالا به عنوان بازیکن باشگاه شباب الاهلی امارات باید فوتبالش را دوباره در همین تیم اماراتی ادامه بدهد اما شاید هم اتفاقاتی دیگر در انتظار این فوتبالیست ملی پوش ایرانی باشد.

به گزارش خبر ورزشی، در رابطه با تیم قهرمان فصل گذشته امارات (شباب الاهلی) - که حالا هنوز هم سه سال دیگر مهدی قایدی را به عنوان بازیکن در اختیار خواهد داشت - خبرهای تازه ای به گوش می‌رسد.

یکی از مقامات مسئول در باشگاه شباب الاهلی در این باره به خبر ورزشی گفت: «پس از جدایی مهدی قائچیدی از شباب الاهلی در طول فصل گذشته سرمربی تازه وارد این تیم تیمش را بر اساس نفرات مورد نظر ش به عنوان قهرمانی رساند و البته در پایان فصل هم از تیم‌مان جدا شد. حالا سرمربی جدید شباب الاهلی کار را در دست گرفته و تیمش را آماده فصل جدید می‌کند».

این فرد مطلع اضافه کرد: «او از لیست نفرات تیمش خبر دارد و می‌داند که مهدی قایدی به عنوان با ارزش‌ترین بازیکن استقلال در فصل گذشته قرار است در لیست نفرات تیم جدیدش باشد اما او به مدیران باشگاه گفته تا او را نبیند نمی‌تواند تصمیم قطعی اش در رابطه با همکاری با مهدی قایدی را اعلام کند».

ظاهراً قرار است مهدی قایدی پس از چند جلسه حضور در دور جدید تمرینات تیم شباب الاهلی زیر نظر همین سرمربی تازه‌وارد متوجه شود که آیا او را می‌خواهد یا نه، اما در صورت نارضایتی سرمربی از این بازیکن، به هر دلیلی اعم از فنی یا غیره، باشگاه شباب الاهلی مهدی قایدی را بار دیگر در لیست فروش بازیکنان قرضی خود قرار خواهد داد.

چندی قبل حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد در صورت فراهم شدن شرایط برای به خدمت گیری دوباره مهدی قایدی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد. بنابراین با توجه به عدم شناخت کافی سرمربی تازه وارد شباب الاهلی اگر او در تمرینات پیش فصل این ستاره ملی پوش ایرانی تیمش را نپسندد و یا به هر دلیلی او را در چارچوب تاکتیکی تیمش قرار ندهد به احتمال زیاد باشگاه استقلال این فرصت را دارد که دوباره ستارهٔ فصل گذشته اش را به مدت یک فصل دیگر به خدمت بگیرد.

ناگفته نماند؛ مدیران باشگاه الاهلی قطر در حال حاضر رضایت چندانی از شرایط پرداخت پول انتقال قرضی مهدی قایدی ندارند و باید دید آیا با توجه به شیوهٔ پرداخت پول فصل قبل به این تیم اماراتی، استقلال باز هم می‌تواند این بازیکن را به خدمت بگیرد یا نه!

 

استقلال مهدی قائدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین