کد خبر: 69003 A

لیونل مسی| بارسلونا| اینتر میامی

لیونل مسی زمستان به بارسلونا برمی‌گردد؟

لیونل مسی زمستان به بارسلونا برمی‌گردد؟

ایران آرت: در مصاحبه اخیر لیونل مسی پس از انتقال به اینتر میامی، او نسبت به قهرمانی دوباره در کوپا آمریکا مشتاق‌تر به نظر می‌رسد.

به گزارش فوتبال 360؛ در هفته گذشته پس از ماه‌ها انتظار، لیونل مسی ابرستاره فوتبال جهان در تصمیمی جنجالی از میان بارسلونا تیم سابقش و الهلال متمول، اینتر میامی را به دلیل آرامش خاطر خانواده‎اش انتخاب کرد.

او در مصاحبه‌ای که با موندو انجام داد و درباره دلیل تصمیم عجیبش گفت به نکته قابل توجهی اشاره کرد. البته در میان صحبت‌هایش، باید خاطر داشته باشیم لیگ فوتبال ایالات متحده آمریکا در اواخر فصل زمستان شروع و در اواسط پائیز، حدود 6 ماه پیش از شروع کوپا آمریکا تمام می‌شود و از طرفی برای ستاره آرژانتینی فوتبال جهان 6 ماه بدون بازی بودن، بسیار دشوار است و بعید به نظر می‌رسد که کیفیت خوبی برای همراهی آرژانتین داشته باشد.در نتیجه انتظار می‌رود به مانند اتفاقی که فرانک لمپارد در فصل 2014/15 تجربه کرد، لیونل مسی در ماه ژانویه و یک ماه پس از پایان رسمی لیگ آمریکا به اروپا بازگردد.

لمپارد در فصل 2014/15 در نقل و انتقالاتی تابستانی با قراردادی 2 ساله به نیویورک سیتی پیوست اما پس از مدتی منچسترسیتی اعلام کرد این بازیکن را به صورت قرضی جذب خواهد کرد و او پس از پایان رقابت‌های لیگ آمریکا با قراردادی قرضی و 6 ماهه به انگلیس بازگشت.حال باید دید این فرضیه تا چه حدی به واقعیت می‌پیوندد و سرنوشت لئو مسی چه می‌شود؟

 

بارسلونا لیونل مسی اینتر میامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین