کد خبر: 69004 A

استقلال| ساپینتو

ساپینتو دو استقلالی را به قبرس می‌برد!

ساپینتو دو استقلالی را به قبرس می‌برد!

ایران آرت: با انتقال رسمی ریکاردو ساپینتو به لیگ فوتبال قبرس و هدایت تیم آپوئل این کشور در فصل آینده فوتبالی مشخص شد که سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان تهرانی قصد دارد فصل آینده در اروپا مربیگری کند.

از نکات جالب توجه در ارتباط با اخبار مربوط به ساپینتو و تصمیم غیرمنتظره اش این بود که خیلی از هواداران استقلال تصور می کردند این مربی می خواهد در استقلال بماند.

به گزارش خبر ورزشی، انتشار متن اخیر در صفحه اینستاگرام ساپینتو ثابت می کرد او دوست دارد در ایران و استقلال بماند اما انجام پروسه کار عقد قرارداد با تیم قبرسی به قدری سریع اتفاق افتاد که هواداران این تیم هم متوجه شدند که او تا چه اندازه آنها را فریب داده بود.

با این وجود از افراد نزدیک به سرمربی فصل گذشته استقلال خبردار شدیم او پیش از عقد قرارداد رسمی با باشگاه‌ آپوئل قبرس از آنها قول گرفته که دو تن از ستاره‌های فصل گذشته استقلال را همراه با خودش به این تیم منتقل کند. اینکه کدام یک از بازیکنان استقلال مد نظر ساپینتو هستند به طور دقیق مشخص نیست اما ظاهراً یک بازیکن در خط حمله و یک بازیکن در خط دفاع استقلال جزو نفراتی هستند که صاف ساپینتو می خواهد آن‌ها را با خودش به تیم آپوئل قبرس ببرد و آنجا از این دو نفر در ترکیب تیمش استفاده کند.

شنیده‌ها از افراد نزدیک به ساپینتو حاکی از آن است او پیش از جدایی از استقلال نیز صحبت‌های ابتدایی را با دو ستاره مورد نظر انجام داده و به آنها وعده داده بود که قصد دارد نقاط ضعف تیم جدیدش در قبرس در خط حمله و دفاع را با وجود این دو نفر از بین ببرد.

 

استقلال ساپینتو
نظرات خوانندگان
  • علی
    پاسخ

    <b>ساپی و استرا توان بسیار بالایی داشتن ولی لابی های پرقدرت پرسپولیس نمی گذارند هیچ تیمی رشد کند .</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین