کد خبر: 69217 A

استقلال| ساپینتو| رضا رجبی

پیشکسوت استقلال: ساپینتو موقع بازی مشروب می‌خورد!

پیشکسوت استقلال: ساپینتو موقع بازی مشروب می‌خورد!

ایران آرت: اعتماد آنلاین نوشت: رضا رجبی یکی از پیشکسوتان استقلال می‌گوید بهتر است مدیران استقلال با مردم با صداقت رفتار می‌کردند و از همان اول می‌گفتند خواهان همکاری با سرمربی ایرانی هستند. رجبی در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، آجرلو را یکی از مقصران ناکامی استقلال در فصل قبل دانست و مدعی شد ساپینتو یک الکلی بود! در ادامه ‌ماحصل صحبت‌های یکی از پیشکسوتان تحصیل‌کرده فوتبال ایران را بخوانید.

*ساپینتو از استقلال رفت. شما یکی از منتقدان او بودید، نظرتان درباره جدایی این مربی از استقلال چیست؟

اگر نقدی به او کردم به این علت است که بازیکن تیم ملی بودم و ۱۲ سال در استقلال بازی کردم و بالاترین مدارک مربیگری را دارم. در کلاس مربیگری یاد گرفتم یکی از ارکان موفقیت یک تیم آرامش است مخصوصا‌ً آرامشی که از روی نیمکت به تیم تزریق شود. می‌خواهید بنویسید یا نه؟

*شما بگویید ما می‌نویسیم!

اینها را با توجه به فیدبک‌هایی که از ساپینتو می‌گرفتم و می‌دانستم او الکلی است و مشروب می‌خورد می‌گویم. من سال‌هاست دکترای تغییر رفتار دارم. رفتار و عکس‌العمل‌های او در زمان بازی را در طول هفته و زمان تمرینات مقایسه کنید‌. چطور می‌شد که او هنگام بازی حرف‌های مربی حریف را به خودش می‌گرفت و با بازیکن حریف درگیر می‌شد ‌اما در روزهای تمرین مشکلی نداشت؟‌ استقلال در سالی که بیشترین مهره و بیشترین هزینه را کرده بود نتیجه نگرفت. هزینه‌هایی که ترکش آن‌ در استقلال هنوز هم وجود دارد.

*پس علت ناکامی استقلال در فصل پیش ساپینتو و هزینه‌ها بود؟

خودتان می‌دانید که آجرلو ۷۰۰ میلیارد ریخت‌وپاش کرد و ۷۰۰ میلیارد هم‌ تعهدهای امسال است! نه فقط قهرمانی در فصل پیش از دست رفت بلکه باعث شد استقلال سال‌های سال عقب بیفتد. ساپینتو نتواست پس از حذف آسیا که حاصل مدیریت‌ وقت بود یک جام بگیرد تا حداقل مردم را خوشحال کند.

*برای جانشینی صحبت از گزینه خارجی بود و حتی لوپز هم‌ به تهران آمد اما حالا از جذب مربی داخلی می‌گویند.

نمی‌دانم از صداقت و روراستی چه ضرری دیدیم که این‌ همه ناصداقتی داریم! نمی‌دانم چرا با مردم یک مقدار روراست نیستیم. متاسفم! آقای امیری حرفش را زد و گفت خواسته آقای حجت کریمی یک ایرانی است. می‌خواستند بگویند ما با خارجی هم‌ مذاکره کردیم!

*چرا؟

این شبکه‌های مجازی پدر استقلال را درآورده‌اند. هرچند کریمی خوب گفت که با موج شبکه‌های اجتماعی جلو نمی‌روم. این فشارها باعث می‌شود دو سه‌تا گزینه  معرفی کند اما من به شما می‌گویم ‌مربی استقلال انتخاب شده و نهایتاً تا فردا یا پس‌فردا خبر را اعلام‌ می‌کنند.

*خب شما بگویید مربی بعدی استقلال کیست؟!

آقای نکونام! می‌خواهم به همه بگویم، ‌هم پیشکسوتان و هواداران!‌ اگر اختلاف‌نظری دارند باید‌ از انتخاب کریمی حمایت کنیم تا فصل بعد نتایج بهتری به‌ دست بیاوریم اگرچه می‌گویم استقلال همیشه فرزند‌ ناتنی بوده است!

 

استقلال ساپینتو رضا رجبی
نظرات خوانندگان
  • A. H
    پاسخ

    خارجی ها همشون مشروب خورن... مشروب رو بجای آب میخورن....

  • ا.م
    پاسخ

    مشروب خوردن قبل ازورودبه زمین فوتبالی که اکثرپیشکسوتان وبعضی بازیکنان امروزی هنگام واردشدن بحالت بوسه زدن براین زمین احترام براش قائل بودند،بااینکه ادعاهای خارجیهابجای آب مشروب میخورندفرق داره،بعدازاون هم همون خارجیها درمکان وزمان درست، ومقدارمعین میخورندنه اینکه بی اختیارمیشد

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین