کد خبر: 69282 A

پرسپولیس| استقلال| علیرضا بیرانوند| حسین حسینی

انتقاد علیرضا بیرانوند از حسین حسینی دروازه‌بان استقلال | بیرانوند: اگر در دربی پرسپولیس سه صفر جلو بود و پنالتی می‌شد پشت توپ می‌رفتم اما شوت نمی‌زدم!

انتقاد علیرضا بیرانوند از حسین حسینی دروازه‌بان استقلال | بیرانوند: اگر در دربی پرسپولیس سه صفر جلو بود و پنالتی می‌شد پشت توپ می‌رفتم اما شوت نمی‌زدم!

بیرانوند گفت: اگر جرئتش را دارم موقع صفر صفر می‌زنم. اگر چند گل جلو باشی و پنالتی را بزنی، تخریب گلر مقابل است. دوست داشتم در دربی پنالتی شود و ما جلو باشیم و من پنالتی را نزنم!

ایران آرت: علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به پنالتی زدن حسین حسینی در مقابل هوادار واکنش نشان داد و از اقدام رقیب خود در تیم استقلال و تیم ملی انتقاد کرد.

به گزارش ایران آرت، بیرانوند در برنامه فوتبال ۳۶۰ درباره پنالتی جنجالی حسینی گفت: من از ته دل دوست داشتم اگر سه هیچ جلو بودیم و پنالتی شد، بیایم پشت توپ بایستم و پنالتی نزنم! برایش نقشه هم داشتم. یعنی توپ را روی نقطه بگذارم و حتی دورخیز هم کنم اما نزنم! چون دوست ندارم به رقیبم گل بزنم و خرابش کنم. 

او افزود: اگر جرئتش را دارم موقع صفر صفر می‌زنم. اگر چند گل جلو باشی و پنالتی را بزنی، تخریب گلر مقابل است. دوست داشتم در دربی پنالتی شود و ما جلو باشیم و من پنالتی را نزنم!

بیرانوند گفت: من حسینی را دوست دارم اما اگر صفر صفر باشی و بزنی شیرین‌تر است تا چهار هیچ و پنج هیچ.

 

استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند حسین حسینی
نظرات خوانندگان
  • رضا
    پاسخ

    آقای دروازه‌بان اول خودت را اصلاح کن بعد به دیگری نصحیت کن حرکت دست به گلو شما برای استقلال کار ی زشت بود باور کن این حرکت اگه از سوی بازیکن استقلال بود چند بازی محروم شده بود اما چون فدراسیون آقای تاج و نبی وکمیته انضباطی ووووودست پرسپولیسی‌ها است پشت شما گرم است ادب خوب است اما ،،،،،،،،،

  • Sh
    پاسخ

    حرکت دست به گلوزشتتربودتاپنالتی زدن حسینی ..اگه بازیکن تیمهای دیگربودمحروم میشدن ...نصیحت برازنده خودته نه حسینی

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین