کد خبر: 69370 A

ادا اجه| عروسی ادا اجه| ادا اجه و همسرش

اولین عکس‌ها از جشن عروسی ادا اجه و برهان تونجر | ادا اجه بازیگر مشهور ترکیه‌ای در لباس عروس درخشید

اولین عکس‌ها از جشن عروسی ادا اجه و برهان تونجر | ادا اجه بازیگر مشهور ترکیه‌ای در لباس عروس درخشید

ادا اجه، بازیگر محبوب سریال «سیب ممنوعه» دیشب در مراسمی با نامزدش برهان تونجر، بسکتبالیست معروف ترک، ازدواج کرد.

ایران آرت: ادا و بوراهان که بیش از ۴ سال در رابطه بودند و قهر و آشتی‌های فراوانی را تجربه کردند، شب گذشته در مراسمی با شکوه به خانه بخت رفتند.

به گزارش چی بپوشم، ادا با لباس عروسی رویایی که آستین‌های توری و دنباله بسیار بلند آن، جذابیت خاصی به این لباس بخشیده بود، در مراسم ازدواجش دیده شد. مدل موی بسته، استایل عقدکنان این بازیگر را کامل می‌کرد. این لباس از مجموعه لباس‌عروس‌های زهیر مراد بود.

22eee22

دسته گل پئونی این عروس ۳۲ ساله، زیبایی و رنگ خاص استایل او بود. جواهرات این عروس زیبا از برند تیفانی، که ادا چهره تبلیغاتی آن است، انتخاب شده بودند. استایل داماد ۳۰ ساله از پیراهن سفید، کت و شلوار مشکی و پاپیونی مشکی تشکیل شده بود. بوراهان با کفش‌های ورنی مشکی استایل دامادی‌اش را کامل کرده بود.

11eee11

ادا در استایل دیگری که پس از عقد و برای مراسم عروسی بر تن کرد، با لباسی که یقه آن دور گردن بسته میشد و پشتش باز بود، دیده شد. این لباس دنباله‌‌دار که پارچه‌اش تور طرح‌دار و زیبایی بود، همچون لباس قبلی دنباله‌ی خیلی بلندی نداشت و برای رقص و پایکوبی انتخاب راحت‌تر و مناسب‌تری بود. لباس عروس دوم ادا، از برند اسکار دلا رنتا اتخاب شده بود. او این استایل را با مدل موی دم اسبی زیباتر کرده بود

66eee66

در مراسم ازدواج این زوج، بازیگران و سلبریتی‌های زیادی حضور داشتند. ادا و بوراهان کیک بزرگ ۴ طبقه‌ای را با هم بریدند و شادیشان را با مهمانان تقسیم کردند.

6666ddd

این زوج ترک، ماه گذشته طی مراسمی ساده و با حضور خانواده و دوستان نزدیکشان نامزدی خود را جشن گرفته بودند.

 

ادا اجه ادا اجه و همسرش ازدواج ادا اجه عروسی ادا اجه ادا اجه و برهان تونجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین