کد خبر: 69499 A

پرسپولیس| استقلال| مهرداد محمدی

جواد نکونام رگ خواب پرسپولیسی دوآتشه را به دست گرفت | استقلال در آستانه خرید یک بازیکن جنجالی

جواد نکونام رگ خواب پرسپولیسی دوآتشه را به دست گرفت | استقلال در آستانه خرید یک بازیکن جنجالی

فوتبال 360 که زیر نظر عادل فردوسی‌پور اداره می‌شود خبر داد: به نظر می‌رسد جواد نکونام توانسته نظر محمدی را برای حضور در استقلال فصل آینده جلب کند.

ایران آرت: پرسپولیسی‌ها امیدوارند بتوانند با پرداخت رقم فسخ قرارداد شهریار مغانلو، او را فصل آینده در ترکیب تیم‌شان داشته باشند.

به گزارش فوتبال 360، هدف اصلی استقلال برای خط حمله در فصل آینده، مهرداد محمدی است. بازیکنی که قبلا، علاقه قدیمی‌اش به پرسپولیس را نشان داده و زمان حضور پرویز مظلومی در استقلال، با وجود توافق استقلالی‌ها و راه آهن حاضر نشد به این تیم برود. این بار اما، اوضاع متفاوت است و به نظر می‌رسد جواد نکونام توانسته نظر محمدی را برای حضور در استقلال فصل آینده جلب کند.

بمب‌های ساعتی سپاهان

ژوزه مورایس دو بازیکن پیکان را زیر نظر دارد؛ سامان فلاح و غلامرضا ثابت‌ایمانی. او برای تقویت خط حمله تیمش نیز از مدیران سپاهان خواسته تا با رضا اسدی و رضا شکاری وارد مذاکره شوند.

«نیک‌نفس» شاگرد «رحمتی» می‌شود؟

مهدی رحمتی قصد دارد که آخرین سهمیه خرید لیگ برتری خود را به جذب هافبک دفاعی اختصاص بدهد. در شرایطی که رحمتی امیدوار به جذب امید ابراهیمی بود اما این هافبک باتجربه در لیگ ستارگان قطر ماندنی شد، حالا سرمربی نساجی در سودای جذب زبیر نیک‌نفس است.

«محمدی» در نقش بدل «قایدی»

مهرداد محمدی وینگر سابق السیلیه قطر در آستانه پیوستن به استقلال تهران قرار گرفته و احتمالاً در لیگ بیست‌وسوم در جمع شاگردان جواد نکونام حضور خواهد داشت.

«محبی» هایجک می‌شود؟

وینگر بوشهری فصل گذشته استقلال، با پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از لیگ امارات مواجه شده است.

پاسخ منفی «میلاد» به پیشنهادهای داخلی

سایت اسپورت یونان در گزارشی اعلام کرد میلاد محمدی، مدافع چپ تیم آ.ا.ک آتن علی‌رغم پیشنهادهای داخلی از تیم‌هایی چون استقلال، پرسپولیس و تراکتور برنامه‌ای برای بازگشت به فوتبال ایران ندارد.

واکنش «گولسیانی» به تمدید قرارداد با پرسپولیس

گیورگی گولسیانی، مدافع گرجستانی پرسپولیس که قراردادش با این تیم به اتمام رسیده، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام در خصوص تمدید با قرمزها توضیح داد: «چند روز قبل مبلغ پیشنهادی‌ام را به باشگاه ارائه کردم و منتظر پاسخ هستم. اولویت اولم پرسپولیس است و پیشنهادات خارجی‌ام را بررسی نمی‌کنم.»

«کریم» در آستانه جدایی؟

باقری درباره ادامه همکاری با پرسپولیس: «قرارداد من تمدید نشده و صحبتی با من انجام نشده است. باشگاه با من صحبتی نکرده است. جای نگرانی هم نیست، شاید باشگاه اصلا تمایلی به همکاری با من نداشته باشد.»

فولاد «کیروش» را می‌خواهد

علیرضا منصوریان از مدیران باشگاه فولاد خواسته تا با کیروش استنلی وارد مذاکره شوند.

«ممی‌زاده» به گل‌گهر پیوست

مهدی ممی‌زاده مهاجم فصل گذشته صنعت نفت آبادان با قراردادی ۲ ساله به گل‌گهر سیرجان پیوست.

بازگشت «زنده‌روح» به گل‌گهر

احمد زنده‌روح با پایان دوران خدمت سربازی خود در تیم فجرسپاسی، به گل‌گهر سیرجان بازگشت.

پایان حضور «علی‌محمدی» در سپاهان

با تصمیم ژوزه مورایس، مدیران باشگاه سپاهان تصمیمی برای تمدید قرارداد جلال‌الدین علی‌محمدی ندارند و این هافبک باتجربه که در فصول اخیر در نقش کاپیتان سپاهان هم فعالیت می‌کرد، جایی در جمع طلایی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم نخواهد داشت.

توافق استقلال با «سهرابیان»

باشگاه استقلال پس از توافقات نهایی با عارف آقاسی صبح امروز جلسه‌ای را هم با آرمین سهرابیان برگزار کرد.  سهرابیان که سابقه حضور در استقلال را دارد به توافقاتی دست یافت و به احتمال زیاد او دوباره پیراهن استقلال را در لیگ ۲۳ بر تن خواهد کرد.

مارسی به جمع مشتریان «طارمی» پیوست

مارسی فرانسه به جمع تیم‌هایی پیوست که خرید مهدی طارمی، مهاجم پورتو را در نقل‌وانتقال‌های تابستانی مدنظر دارند. بر اساس گزارش سایت فوتبال فرانس؛ پورتو برای فروش احتمالی مهدی طارمی که یک سال از قراردادش باقی مانده مبلغی بین 15 تا 20 میلیون یورو می‌خواهد.

پروژه خرید «مغانلو» در پرسپولیس

مبلغ رضایتنامه شهریار مغانلو رقمی در حدود ۵۰۰ هزار دلار است. با وجود این که باشگاه سپاهان تاکید دارد که مغانلو فصل آینده هم در این تیم حضور خواهد داشت اما در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که در صورت پرداخت رقم فسخ قرارداد، می‌تواند به تیم خواهانش برود. مغانلو بی‌میل نیست دوباره پیراهن پرسپولیس را به تن کند.

 

استقلال پرسپولیس مهرداد محمدی
نظرات خوانندگان
  • علی
    پاسخ

    خاک توسرش مگه تو پرسپولیس نبود الان دوباره میخواد برگرده من اگه جاش بودم میرفتم استقلال تمام

  • احمد
    پاسخ

    محمدی یک ثانیه توی لنگ(تیم بی افتخار آسیایی) بازی نکرده میگویند بازیکن سابق لنگ،،،،بعد میگویند دوآتشه لنگ،،،،،هیچ اعترافی هم تاکنون نکرده،،،،،علی دایی واحمدرضا عابدزاده و بیرانوند و امیری وعلیپور که خودشان اعتراف میکنند استقلالی هستیم حساب نمیکنند

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین