کد خبر: 70067 A

رابطه عاشقانه دی کاپریو با مدل هندی؟/ عکس

رابطه عاشقانه دی کاپریو با مدل هندی؟/ عکس

ایران آرت: نیلم گیل، مدل هندی-بریتانیایی شایعات مبنی بر رابطه عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو، ستاره هالیوودی را رد کرد اما گفت با یک ستاره دیگر که دوست دی کاپریو است رابطه دارد.

شایعات پیرامون رابطه نیلم گیل و لئوناردو دی کاپریو از جایی شروع شد که در هفته‌های اخیر این دو با یکدیگر دیده شدند، ازجمله با لباس شنا در یک قایق تفریحی لوکس در ایتالیا.

به گزارش روزیاتو، این مدل ۲۸ ساله با برندهای معروفی نظیر بِربِری و ابرکرومبی اند فچ کار کرده، بر صفحات مجله ووگ ظاهر شده و در نمایش های مُد برای دیور و کانیه وست روی صحنه رفته است.

تکذیب رابطه مدل هندی-بریتانیایی با لئوناردو دی کاپریو توسط او

در هفته‌های اخیر پس از آنکه لئوناردو دی کاپریو و نیلم گیل چندین بار با یکدیگر دیده شدند، شایعاتی مبنی بر نزدیک شدن نیلم به هنرپیشه معروف هالیوودی به گوش رسید. و با آنکه این زوج در تصاویری که این ماه در یک قایق تفریحی لوکس در سواحل ایتالیا از آنها ثبت شد، در کنار یکدیگر آرام به نظر می‌رسیدند، نیلم می‌گوید قضیه آن‌طور که به نظر می‌رسد نیست و ملاقات عاشقانه با لئوناردو دی کاپریو را کاملا رد کرد.

تکذیب رابطه مدل هندی-بریتانیایی با لئوناردو دی کاپریو توسط او

نیلم در اینستاگرام خود با اشاره به این شایعات فاش کرد که در واقع با یکی از دوستانِ ستاره تایتانیک در ارتباط است. او نوشت:

صرفا برای روشن شدن شایعات… من «معشوقه جدید» لئوناردو دی کاپریو نیستم. درواقع من با دوست خوب او در رابطه جدی هستم و الان چندین ماه است که از این موضوع می‌گذرد.

تنها دلیلی که تصویر ما در کنار هم ثبت شده این است که من با پارتنرم در آنجا بوده‌ام.

امیدوارم این توضیح همه داستان‌های نادرست را شفاف سازی کند.

تکذیب رابطه مدل هندی-بریتانیایی با لئوناردو دی کاپریو توسط او

در حالی که نیلم به شایعه رابطه خود و لئوناردو دی کاپرو پایان داده، همچنان بسیاری به دنیال این هستند که بدانند هنرپیشه معروف هالیوودی که به قرارهای عاشقانه‌اش با زنان بسیار جوان‌تر از خود مشهور است، الان با چه کسی در رابطه است.

لئوناردو دی کاپریو دی کاپریو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین