کد خبر: 70172 A

پرسپولیس| استقلال| علیرضا بیرانوند| محمدرضا خالدآبادی

پرسپولیس برای دروازه‌بان استقلال تور پهن کرد | پرسپولیس انتقام علیرضا بیرانوند را از استقلال می‌گیرد!

پرسپولیس برای دروازه‌بان استقلال تور پهن کرد | پرسپولیس انتقام علیرضا بیرانوند را از استقلال می‌گیرد!

تیم پرسپولیس به دنبال یک جانشین مطمئن برای علیرضا بیرانوند است و از همین رو برای دروازه‌بان استقلال تور پهن کرده است. ماه گذشته استقلال به دنبال علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس بود و حالا پرسپولیس برای دروازه‌بان تیم رقیب تور پهن کرده است.

ایران آرت: یحیی گل محمدی و مجموعه تیم پرسپولیس امیدوارند که بتوانند دروازه بان استقلال را به عنوان جانشین علیرضا بیرانوند جذب کنند.

در همین رابطه خبر ورزشی نوشت: محمدرضا خالدآبادی به دلیل مشکلات استقلال در ثبت قرارداد و قانون سقف بودجه نتوانست همراه تیمش به آبادان سفر کند.

جدایی احمد گوهری باعث شد تا یحیی گل محمدی خواهان جذب محمدرضا خالدآبادی شود اما دروازه‌بان هوادار در آخرین لحظه به استقلال پیوست تا جای خالی دروازه‌بان دوم در پرسپولیس همچنان حس شود.

پرسپولیس با توجه به قوانین جدید نقل و انتقالاتی با محدودیت جذب بازیکن بالای ۲۳ سال روبروشد تا گزینه‌های ممکن برای حضور سنگربان مطمئن در لیست این تیم برای نیمکت‌نشینی در اکثر مسابقات به دلیل حضور بیرانوند به حداقل برسد.

حالا محمدرضا خالدآبادی به دلیل مشکل مالی استقلال و بحث سقف قرارداد این تیم در شرایط خاصی قرار گرفته که ممکن است به جدایی قریب‌الوقوع او از این تیم مواجه شود!

جالب آن‌که خبردار شدیم چشم یحیی گل‌محمدی هنوز به دنبال خرید محمدرضا خالدآبادی است آن‌هم در حالی که ننکا مربی برزیلی گلرهای پرسپولیس اصرار زیادی دارد تا یکی از دروازه‌بان‌های جوان کشورش را به تهران بیاورد!

محمدرضا خالدآبادی

استقلال پرسپولیس علیرضا بیرانوند محمدرضا خالدآبادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین