کد خبر: 70352 A

پرسپولیس| شهاب زاهدی

آمار ضعیف مهاجم پرسپولیس در مقایسه با خارجی‌ها | شهاب زاهدی در حد پرسپولیس نیست؟

آمار ضعیف مهاجم پرسپولیس در مقایسه با خارجی‌ها | شهاب زاهدی در حد پرسپولیس نیست؟

حتی جلوی تعداد گل شیخ دیاباته هم پس از انجام 3 بازی، صفر درج نشده بود.

ایران آرت: لوکادیا 2 و دیاباته یک گل در 3 بازی اول زده بودند. زاهدی هنوز شوت در چارچوبی نزده و پریرا حتی شوت نزده بود.

به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس فصل گذشته بین تمامی تیم‌های لیگ، بالاترین بهره‌وری را از شوت‌هایش برده بود تا به جام قهرمانی لیگ برسد. گل شدن ۶ تا از ۷ شوت در چارچوب یورگن لوکادیا، سهم پررنگی در نرخ بالای بهره‌وری این تیم داشت. با جدایی زودهنگام لوکادیا، سایر مهاجم‌ها جور او را کشیدند. در نیم‌فصل دوم هم شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا برای پر کردن جای خالی لوکادیا، قرمزپوش شدند ولی انتظارات را برآورده نکردند.

برای فصل جدید، شهاب زاهدی جایگزین سه مهاجم خارجی فصل قبل این تیم شده است. بازیکنی که 6 سال دور اروپا گشت و دوباره لباس پرسیولیس را به تن کرد. زاهدی در این ۳ بازی که به زمین رفته، هنوز شوت در چارچوب نزده است. آن هم در حالی که لوکادیا در 3 بازی اولش، 2 گل زده بود.

حتی جلوی تعداد گل شیخ دیاباته هم پس از انجام 3 بازی، صفر درج نشده بود. دیاباته بیشتر از بقیه شوت و شوت در چارچوب زده و در نهایت هم یک گل زده بود. در این بین ففط پریرا نمایشی ضعیف‌تر از زاهدی داشت که حتی شوت هم نزده بود. 

طبق آمار «متریکا»، زاهدی هنوز دریبل موفقی هم نداشته است. او در لمس توپ هم برتری چشمگیری نسبت به مهاجم‌های فصل قبل نداشته. بازیکنی که 2 مرتبه با پاس‌های کلیدی موقعیت ساخته و 7 عملکرد دفاعی نیز برایش ثبت شده است. زاهدی  هنوز صاحب موقعیت ویژه گلزنی نشده و مجموع امیدگلی که از دست داده، به اندازه زدن نیم‌گل هم نبوده اما با ادامه خط تیره جلوی تاثیرش روی گل‌هاد، شاید اعتماد کادرفنی را هم از دست دهد و باید هر چه زودتر، گلزنی و گلسازی را شروع کند.

پرسپولیس شهاب زاهدی لوکادیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین