کد خبر: 70944 A

یارانه نقدی| مبلغ یارانه نقدی| واریز یارانه نقدی آبان 1402

چرا یارانه پرداخت نشد؟ | ماجرای قطع یارانه نقدی

چرا یارانه پرداخت نشد؟ | ماجرای قطع یارانه نقدی

یارانه نقدی برخی از یارانه بگیران شب گذشته واریز نشد تا این شائبه به وجود بیاید که یارانه آنها قطع شده است.

ایران آرت: طرح هدفمندسازی یارانه برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه‌ها انجام شده و از سال 1389 مبلغی تحت عنوان یارانه به دهک های مختلف پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی ابتدا 45 هزار تومان بود که در سال 1398 یارانه معیشتی 45 هزار تومانی نیز همراه با آن پرداخت شد. این دو یارانه در ادامه ادغام شدند و مبالغ آن برای برخی دهک ها 300 هزار تومان و برای برخی دیگر 400 هزار تومان شد. به تازگی خبر رسیده که دولت قصد دارد مبلغ یارانه را 20 درصد افزایش دهد. تازه ترین خبر درباره یارانه را در ادامه از ایران آرت بخوانید. 

یارانه نقدی برخی از یارانه بگیران شب گذشته واریز نشد تا این شائبه به وجود بیاید که یارانه آنها قطع شده است. اما به نظر می رسد ماجرا چیز دیگری است.

ایرانی‌ها در پرداخت یارانه‌های آبان ماه با تاخیر مواجه شدند، به‌طوری‌که بانک‌ها طبق معمول وجوه را حوالی ساعت ۹ صبح روز یکشنبه به جای ساعت ۱۲ صبح روز بیست و یکم به حساب‌ها منتقل کردند.

به نقل از مهر، پرداخت یارانه خانوار ایرانی که معمولاً بیستم هر ماه برای برداشت مردم از ساعت ۱۲ صبح روز ۲۱ همان ماه واریز می شود، از سوی برخی بانک ها با تاخیر مواجه شد. یارانه آبان طبق پیامک ارسالی فقط حوالی ساعت ۹ یکشنبه به حساب مردم واریز شد.

این تاخیر در پرداخت این سوال را ایجاد کرده است که چرا به تعویق افتاده است.

 

 

 

یارانه یارانه نقدی و سود سهام عدالت یارانه نقدی یارانه کالابرگ یارانه جدید یارانه معیشتی یارانه 480 هزار تومانی یارانه 480 هزار تومان یارانه 520 هزار تومانی یارانه تشویقی یارانه آبان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین