کد خبر: 70708 A

یارانه| واریز یارانه| یارانه مهر

یارانه ۵۲۰ هزار تومانی را چطور بگیریم؟ | یارانه مهرماه واریز شد

یارانه ۵۲۰ هزار تومانی را چطور بگیریم؟ | یارانه مهرماه واریز شد

یارانه نقدی مهرماه به همراه ۱۲۰ هزار تومان یارانه تشویقی خرید کالا به حساب سرپرستان خانوار واریز شد.

ایران آرت: طرح هدفمندسازی یارانه برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه‌ها انجام شده و از سال 1389 مبلغی تحت عنوان یارانه به دهک های مختلف پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی ابتدا 45 هزار تومان بود که در سال 1398 یارانه معیشتی 45 هزار تومانی نیز همراه با آن پرداخت شد. این دو یارانه در ادامه ادغام شدند و مبالغ آن برای برخی دهک ها 300 هزار تومان و برای برخی دیگر 400 هزار تومان شد. به تازگی خبر رسیده که دولت قصد دارد مبلغ یارانه را 20 درصد افزایش دهد. تازه ترین خبر درباره یارانه را در ادامه از ایران آرت بخوانید. 

یارانه کمک‌معیشتی به حساب سرپرستان خانوار واریز و از ساعت ۱۲ بامداد روز جمعه، بیست‌ویکم مهرماه قابل برداشت است.

دولت به تازگی اعلام کرده که یارانه سه دهک اقتصادی پایین جامعه با ۱۲۰ هزار تومان افزایش، از ۴۰۰ هزار تومان به ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

آن‌طور که وزارت کار اعلام کرده، سه دهک اول تا سوم جامعه در صورت خرید ۲۰۰ هزار تومان از کالاهای تعیین شده در سبد، می‌توانند از دریافت مابه التفاوت قیمت این کالاها نسبت به سال ۱۴۰۱ (حدود ۱۲۰ هزار تومان) برخوردار شوند.

دهک یارانه بگیران تغییر می‌کند

به گفته وزیر رفاه اعتراضات بررسی و پاسخ داده و دهک‌های درآمدی بر اساس آزمون وسع مجددا بررسی می‌شوند.

مرتضوی ادامه داد: احتمال اینکه تغییراتی در دهک بندی‌ها صورت گیرد وجود دارد. اینکه عده‌ای از دهک‌های بالا به دهک‌های پایین یا برعکس بروند، وجود دارد؛ ارزیابی مجدد آزمون وسع انجام و نتایج آن ظرف روزهای آینده اعلام می‌شود.

وی افزود: اکنون هر کسی که در ۵ دهک اول قرار داشته باشد یا در آینده قرار بگیرد، مشمول دریافت یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی خواهد شد.

A88SWhqZI2Ec

یارانه نقدی حذف نمی‌شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تحت هیچ شرایطی اراده دولت بر حذف یارانه دهک‌های مشمول یارانه نیست.

سید صولت مرتضوی در حاشیه دیدار با امام جمعه شهرکرد در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: مطالبات جمهوری اسلامی ایران که دفاع از مظلومیت کارگران فلسطینی بود با طیب خاطر و صدای بلند در اجلاس سراسری سازمان بین‌المللی کار بیان شد که مورد اقبال عمومی نیز قرار گرفت و بسیاری از کشور‌ها نیز به این موضوع پرداختند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به افزایش یارانه مددجویان دستگاه‌های حمایتی، بیان کرد: یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور، دغدغه سفره مردم است، برای این که به معاش مردم توجه ویژه داشته باشیم، باید دهک‌های کم در آمد جامعه را به واسطه یارانه‌ها حمایت کنیم.

یارانه یارانه نقدی و سود سهام عدالت یارانه ها یارانه نقدی یارانه کالابرگ یارانه جدید یارانه معیشتی یارانه 480 هزار تومان یارانه 520 هزار تومانی یارانه مهر واریز شد یارانه مهر ماه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین