کد خبر: 70962 A

یارانه نقدی| مبلغ یارانه نقدی| واریز یارانه نقدی آبان 1402

مشکل یارانه حل شد | خبر خوش برای یارانه بگیران

مشکل یارانه حل شد | خبر خوش برای یارانه بگیران

مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله 153 مربوط به آبان ماه 1402 به صورت کامل برطرف شد.

ایران آرت: طرح هدفمندسازی یارانه برای حمایت از قشر ضعیف جامعه و کم کردن هزینه‌ها انجام شده و از سال 1389 مبلغی تحت عنوان یارانه به دهک های مختلف پرداخت می شود. مبلغ یارانه نقدی ابتدا 45 هزار تومان بود که در سال 1398 یارانه معیشتی 45 هزار تومانی نیز همراه با آن پرداخت شد. این دو یارانه در ادامه ادغام شدند و مبالغ آن برای برخی دهک ها 300 هزار تومان و برای برخی دیگر 400 هزار تومان شد. به تازگی خبر رسیده که دولت قصد دارد مبلغ یارانه را 20 درصد افزایش دهد. تازه ترین خبر درباره یارانه را در ادامه از ایران آرت بخوانید. 

مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله 153 مربوط به آبان ماه 1402 به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله ۱۵۳ مربوط به آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

به گزارش تسنیم، اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، در اطلاعیه ای اعلام کرد: مشکل به وجود آمده در پرداخت یارانه مرحله 153 مربوط به آبان ماه 1402 به صورت کامل برطرف شده و یارانه کلیه سرپرستان خانوار مشمول در سراسر کشور واریز و قابل برداشت می باشد.

پیشتر حسینی سخنگوی سازمان هدفمندسازی یارانه ها با اشاره به اینکه یارانه مرحله 153 سرپرستان خانوار عمده بانک‌ها واریز شده است گفته بود: در برخی از بانک‌ها به‌دلیل مشکلات فنی یارانه‌ها واریز نشده است که با برطرف شدن مشکل فنی تا پایان هفته واریز می‌شود.

 

یارانه یارانه نقدی و سود سهام عدالت یارانه نقدی یارانه کالابرگ یارانه معیشتی یارانه 480 هزار تومانی یارانه 520 هزار تومانی یارانه آبان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین