ایران آرت: دو روز قبل گزیده ۳ دقیقه‌ای از افشاگری علی قرطاسی علیه افشین پرورش را منتشر کردیم؛ ویدئویی که الگوی رفتاری غیر انسانی پرورش برای اخاذی از هنرمندان و نهادهای هنری را روشن می‌کند. 

پرورش با اتهام‌زنی و سندسازی چهره‌های مطرح هنری و برخی گالری‌ها و نهادهای هنری را زیر فشار قرار می‌دهد تا با اخاذی از آنها کسب درآمد کند.

اما از گفته‌های علی قرطاسی در ویدئوی کامل چنین برمی‌آید که هزینه صفحاتی مانند صفحه افشین پرورش، توسط باندهای جاعل و سیستمی تامین می‌شود که در ظاهر هدف‌شان تخریب یک هنرمند است لیکن در پی تخریب هویت فرهنگی هنری ایران‌اند، و در پس چنین صفحاتی جاعل‌های آثار هنری در حال انتقال کارهای اصیل به خارج کشور هستند.

گفتنی ست در چند روز گذشته پس از انتشار خبر ایران آرت مبنی بر دسترسی به چند فایل صوتی از افشین پرورش، برخی مخاطبان خواهان انتشار این فایل هستند.

ویدئو افشاگرانه آقای علی قرطاسی آغاز انتشار سلسله گزارش‌های ما درباره پشت پرده صفحه افشین پرورش است.

جالب اینجاست که نامبرده در چهار پنج سال اتهام زدن به چهره‌های هنری، هیچ گاه سند و مدرکی ارائه نکرده است، و تنها باری که در یک مورد سندی منتشر کرد مربوط به اثری از علی شیرازی بود که با شکایت استاد خوشنویس، معلوم شد کار از اساس جعل بوده و علاوه بر پرورش، چهار کارشناس او محکوم به زندان شده‌اند.

جالب است که با انتشار خبر ایران آرت در خصوص این فایل‌ها، دوستداران پرورش که همیشه ضد سند و مدرک بوده خواهان سند هستند که ایران آرت پایبند به اخلاق حتمن این کار را خواهد کرد.

خبر تازه این که با انتشار گزیده ویدئو علی قرطاسی، از سوی گالری‌داران و هنرمندان، تماس‌هایی با ایران آرت برقرار شد که مدارک مشابهی علیه افشین پرورش دارند که آماده‌اند آنها را منتشر کنند.

بدیهی ست نخستین انتظار این است که دنبال کننده‌های صفحه افشین پرورش از پرورش بخواهند درباره صحت فایل‌هایی که علی قرطاسی در ویدئو پخش می‌کند توضیح دهد، زیرا آقای قرطاسی به ما اعلام آمادگی کرده‌اند با واکنش سلبی پرورش اسنادی متقنی در این‌باره آماده انتشار دارند.
 

کد خبر: 59346 |

ویدئو کامل پشت پرده باور نکردنی جعل آثار هنری/ افشاگری علی قرطاسی علیه افشین پرورش

نخستین انتظار این است که دنبال‌کننده‌های صفحه افشین پرورش از او بخواهند درباره صحت فایل‌هایی که علی قرطاسی در ویدئو پخش می‌کند توضیح دهد، زیرا آقای قرطاسی به ما اعلام آمادگی کرده‌اند با واکنش سلبی پرورش، اسناد متقنی در این‌باره آماده انتشار دارند.

ارسال نظر