کد خبر: 65370 A

موزه هنرهای معاصر تهران، عباد رضا اسلامی

دیدار هنرمندان با عباد رضا اسلامی/ ۱۳ هزار نفر در ۲۵ روز مینیمالیسم و کانسپچوال آرت موزه هنرهای معاصر تهران

دیدار هنرمندان با عباد رضا اسلامی/ ۱۳ هزار نفر در ۲۵ روز مینیمالیسم و کانسپچوال آرت موزه هنرهای معاصر تهران

عباس مشهدی‌زاده، احمد وکیلی، رضا بانگیز، سهراب هادی، محمدرضا فیروزه‌ای، جمال عرب‌زاده، محمدرضا شریف‌زاده، پریسا شاد قزوینی، هلینا شین دشت گل، امیر راد، محمدعلی خبری و ... از جمله هنرمندانی هستند که با عباد رضا اسلامی،رئیس موزه هنرهای معاصر تهران دیدار کردند.

ایران آرت: بیش از ۱۳ هزار نفر از نمایشگاه تاکنون از افتتاح نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت از این نمایشگاه دیدن کردند. 

به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال از آغاز برگزاری تاکنون مورد استقبال علاقه مندان هنر قرار گرفته و  در مدت ۲۵ روز  بیش از ۱۳ هزار نفر از نمایشگاه در موزه دیدن کردند.

همچنین گروه‌هایی از هنرمندان و مسئولان فرهنگی - هنری و سیاسی ضمن بازدید از این نمایشگاه، با عبادرضا اسلامی، رییس موزه هنرهای معاصر تهران دیدار و گفتگو کردند..

کاری کاهیلوئوتو سفیر فنلاند در تهران و خرم دستگیرخان وزیر انرژی پاکستان در راس هیات هایی ضمن دیدار با عبادرضا اسلامی از نمایشگاه مینیمالیسم(کمینه گرایی) و کانسپچوال آرت (هنر مفهومی) دیدن کردند.

 همچنین هنرمندانی از جمله عباس مشهدی‌زاده، احمد وکیلی، رضا بانگیز، سهراب هادی، محمدرضا فیروزه‌ای، جمال عرب‌زاده، محمدرضا شریف‌زاده، پریسا شاد قزوینی، هلینا شین دشت گل، امیر راد، محمدعلی خبری، بهرنگ صمدزادگان و ... در جریان بازدید از نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت با رییس موزه هنرهای معاصر تهران دیدار و گفتگو کردند.

هنرمندان در دیدار با رییس موزه هنرهای معاصر تهران با تاکید بر حفظ و تقویت اعتبار موزه هنرهای معاصر تهران به ضرورت گفتگوی هنرها و تعامل هنرمندان، سایت حرفه ای و فعال موزه، خرید و بروز رسانی آثار گنجینه موزه و توجه به اقتصاد هنر اشاره کردند.

نمایشگاه مینیمالیسم (کمینه گرایی) و کانسپچوال آرت (هنر مفهومی) با ارائه ۱۳۱ اثر از ۳۴ هنرمند به کیوریتوری بهرنگ صمدزادگان تا ۲۷ شهریور ماه ادامه دارد.

 

 

موزه هنرهای معاصر تهران بهرنگ صمدزادگان عباد رضا اسلامی نمایشگاه مینیمالیسم و کانسپچوال آرت در موزه هنرهای معاصر تهران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین