کد خبر: 65748 A

آرزو اسلامبولچی مقدم، نقاشی های آرزو اسلامبولچی مقدم

ببینید: نقاشی های آرزو اسلامبولچی مقدم در ازبکستان

ببینید: نقاشی های آرزو اسلامبولچی مقدم در ازبکستان

آرزو اسلامبولچی مقدم که سال ۱۴۰۱ را با نمایش آثارش در ورونا ایتالیا آغاز کرد، ۱۴ تا ۲۸ مرداد ماه با حضور در یک رویداد هنری در ازبکستان با خلق اثر و نمایش آثارش گذراند.

ایران آرت: آرزو اسلامبولچی مقدم با تک اثر نقاشی رئالیستی از سازه های آبی شوشتر در ازبکستان حاضر شد و در شهر سمرقند در دانشگاه بین المللی گردشگری و توریسم راه ابریشم شش اثر نقاشی از آثار تاریخی کشور ازبکستان خلق کرد.

این رویداد هنری زیر عنوان مسترکلاس در فضای باز دانشگاه راه ابریشم با حضور هنرمندانی از کشورهای ازبکستان ، تاجیکستان، قرقیزستان ، قزاقستان ، هند، روسیه، پاکستان و ایران برگزار شد که آرزو اسلامبولچی مقدم را سه هنرمند دیگر از ایران با نام های حسن نادر علی، امیر رحیمی و رقیه ستارنژاد همراهی می کردند.

آرزو اسلامبولچی مقدم

این برنامه هنری با همکاری وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ازبکستان به مدت ۲ هفته برگزار شد و هنرمندان از شهرهای سمرقند، تاشکند، فرغانه ، خوقند و شهر سبز دیدن کردند. این رویداد در آستانه اجلاس همکاری های شانگهای که قرار است شهریور ماه جاری در شهر سمرقند برپا شود شکل گرفت.

آرزو اسلامبولچی مقدم دانش‌آموخته زبان و ادبیات فرانسه است که از کودکی نقاشی می کند و پس از برپایی نخستین نمایشگاه انفرادی در فرهنگسرای نیاوران، نمایشگاه نقاشی ایران هزار و یک رنگ را در فروردین ۱۴۰۱ در ورونا ایتالیا کیوریتوری کرد که در کنار ۱۰ اثر او، ۹۲ اثر از دیگر هنرمندان ایرانی نیز به تماشا درآمد.

 

 

آرزو اسلامبولچی مقدم نقاشی های آرزو اسلامبولچی مقدم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین