کد خبر: 66415 A

منوچهر نیازی ، مژده طباطبایی ، آثار منوچهر نیازی ، قیمت آثار منوچهر نیازی

اعتراض منوچهر نیازی به ارائه آثار تقلبی از او در بازار هنر/ نیازی: گالری مژده برای آثار اصیل من سرتیفیکیت صادر می کند

اعتراض منوچهر نیازی به ارائه آثار تقلبی از او در بازار هنر/ نیازی: گالری مژده برای آثار اصیل من سرتیفیکیت صادر می کند

منوچهر نیازی ،استاد نقاش ۸۵ساله با اعتراض به ارائه آثار تقلبی با امضای او در بازار هنر، ضمن اعلام طرح شکایت رسمی در مراجع ذیصلاح ، خواهان اتخاذ راهکارهای اساسی برای مجازات متقلبین آثار هنری شد و در عین حال گفت: لطفن علاقمندان محترم برای خرید آثار منوچهر نیازی از طریق گالری مژده نسبت به اصالت اثر و دریافت سرتیفیکیت معتبر اقدام کنند.

ایران آرت: منوچهر نیازی ،استاد نقاش ۸۵ساله با اعتراض به ارائه آثار تقلبی با امضای او در بازار هنر، ضمن اعلام طرح شکایت رسمی در مراجع ذیصلاح ، خواهان اتخاذ راهکارهای اساسی برای مجازات متقلبین آثار هنری شد و در عین حال گفت: لطفن علاقمندان محترم برای خرید آثار منوچهر نیازی از طریق گالری مژده نسبت به اصالت اثر و دریافت سرتیفیکیت معتبر اقدام کنند.

منوچهر نیازی در این باره توضیح داد: بیش از هفت دهه است به عشق مردم نقاشی می کنم، بن مایه آثارم احساس و عشقی ست که از مردم می گیرم و علاقمندان به هنر می دانند آثارم همه این سال ها در اقصی نقاط دنیا با اقبال و استقبال روبرو شده است. در سال های اخیر هم در حراج ها با افزایش قیمت روبرو شده و خوشبختانه روند رو به رشدی دارد، اما متأسفانه اخیرا متوجه شدم عده ای جاعل و متقلب در حال تولید آثار تقلبی و فیک از من هستند و علاوه بر جعل امضای من، سرتیفیکت جعلی هم درست کرده اند.

نمایشگاه آثار منوچهر نیازی در گالری بوم

این استاد نقاش تصریح می کند: از این اتفاق باور نکردنی بسیار ناراحت و دل شکسته ام نه فقط برای خود و هنرم بلکه برای مردم عزیز، خریداران، مجموعه داران و گالری دارهای محترمی که ندانسته برای اثر جعلی و تقلبی پول پرداخت می کنند.

منوچهر نیازی اعلام کرد: لطفن هر کس خواهان خرید آثار منوچهر نیازی هستند به گالری مژده و خانم مژده طباطبایی مراجعه کنند؛ گالری مژده سرتیفیکیت حرفه ای و کد گذاری شده طراحی و صادر خواهد کرد و خود من هم در این گالری حاضر خواهم بود تا آثار اصل و اصیل به دست مردم برسد.

گالری مژده در سال ۱۳۹۳ با انتشار کتاب خیزش خیال، دور تازه فعالیت های منوچهر نیازی در ایران را پی ریزی کرده بود.

مژده طباطبایی و منوچهر نیازی

استاد نقاش می گوید: حتمن از مراجع ذیصلاح پیگیری قانونی خواهم کرد و از متقلبین شکایت رسمی می کنم.

این هنرمند پیشکسوت که دوست و هم آتلیه سهراب سپهری بود اعلام کرد: متاسفانه شنیده ام از چندین استاد دیگر هم کارهای تقلبی بسیاری در بازار هنر ارائه می شود، این زنگ خطر جدی است که می تواند حتی آبروی هنر ایران در سطح بین الملل را به مخاطره اندازد. واضح است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همه مراجع ذیصلاح باید برای این مهم چاره اندیشی کنند. باید قوانین تنبیهی سختی برای متقلبین در نظر گرفته شود تا این کار که دزدی آشکار است و به کیان هنر ایران آسیب می زند متوقف شود.

نمایشگاه آثار منوچهر نیازی در گالری بوم

منوچهر نیازی در پایان گفت: این اعتراض برای دفاع از مردم عزیز و دوستداران گرانقدر هنر است ، همه عزیزانی که برای سرمایه گذاری و یا برای دل شان اثر هنری می خرند و نباید به جهت دزدی جاعلان و متقلبین ضرر کنند و پول شان پای اثر جعلی و فیک برود.

مژده طباطبایی گالری مژده منوچهر نیازی قیمت آثار منوچهر نیازی نقاشی های منوچهر نیازی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین