کد خبر: 67362 A

مانا جلالیان ، لیلا هلر، گالری های دبی

مانا جلالیان با کلکسیون نفیس در گالری لیلا هلر دبی/ انفرادی های سهیل راد، ران هوانگز، جینگ جینگ لین

مانا جلالیان با کلکسیون نفیس در گالری لیلا هلر دبی/ انفرادی های سهیل راد، ران هوانگز، جینگ جینگ لین

گالری لیلا هلر دبی در منطقه السرکال ، القوز، میزبان سه نمایشگاه انفرادی و ارائه یک کلکسیون نفیس است.

ایران آرت: کلکسیون چشمگیر مانا جلالیان در طبقه بالایی گالری لیلا هلر دبی نگاهها را به خود جلب کرده است.این در حالی ست که مجسمه‌های نور سهیل راد، نقاشی های جینگ جینگ لین و نیز نقاشی های ران هوانگز در سه گالری طبقه هم کف لیلا هلر به نمایش است.

نمایش انفرادی ران هوانگز "همه آبشارها" در گالری شماره یک leila Heller در القوز دبی پیش چشم مخاطبان است.

او به جای نقاشی روی بوم، دکمه‌ها، مهره‌ها، کریستال‌ها، سنجاق‌ها و نخ‌ها را به پلکسی و پانل‌های چوبی می‌چسباند. کار ران هم مفهومی و هم عملی است، زیرا او از طریق اجرای فرآیند هنری خود با ایدئولوژی ذن بودایی تکرار درگیر می شود.

گالری شماره دو میزبان نمایش انفرادی هنرمند مفهومی Jingjing Lin با نام "دیگر" است. در طول همه گیری، لین مجموعه جدیدی از نقاشی های چند رسانه ای را آغاز کرد که مردان و زنان را در حالی که U.F.O. ها با زمین تماس می گیرند از پنجره ها نگاه می کنند. این آثار هنری متمایز بین دیستوپیایی و اتوپیایی متناوب هستند.

Leilaheller gallery

نمایشگاه انفرادی دیگر، نمایش آثار سهیل راد با عنوان «شکوه جاودان» است. سهیل در این مجموعه از مجسمه‌های سبک، می‌خواهد مخاطبانش احساس آزادی، بازیگوشی و ارتباط داشته باشند. او آنها را به رقصی عرفانی با رنگ‌های رنگین‌کمان آثار هنری خود از قرمز ریشه تا بنفش تاج دعوت می‌کند. او به مردم الهام می‌دهد تا این سفر دگرگون‌کننده را از نقش‌های عربی فرش‌های روی زمین تا لوستر روی سقف انجام دهند.

اما در طبقه فوقانی گالری لیلا هلر، مجموعه ای نفیس و منحصر به فرد از کلکسیون خصوصی مانا جلالیان به تماشا است.

این مجموعه شامل هنر مدرن و معاصر ایران است که در دنیای هنر خاورمیانه چشمگیر است. در این نمایشگاه آثار هنری سهراب سپهری، بهمن محصص، پرویز تناولی، حسین زندرودی، رضا درخشانی، عارف منتظری و ... به نمایش گذاشته شده است.

Leilaheller gallery

چنان‌که پیداست حضور توامان نمونه هایی شاخص از بزرگان هنر ایران در کنار جوان هایی که امضای شان به تثبیت رسیده در زمره خصوصیات مهم مجموعه خانم مانا جلالیان است.

مانا پانزده سال گذشته را صرف جمع آوری مجموعه ای از بیش از ۴۰۰ نقاشی، طراحی، عکس، مجسمه، ویدئوآرت، حکاکی روی چوب، و حکاکی کرده است که در حال حاضر بین دبی، بازل، تهران و ونکوور نگهداری می شود.

در بخش دیگری از طبقه بالایی لیلا هلر گالری، گزیده ای از آثار معاصر و مدرن از جمله کارهای بهرنگ صمدزادگان به تماشاست که ماه گذشته یک نمایش انفرادی در گالری شماره دو همین گالری به تماشا داشت.

 

بهرنگ صمدزادگان مانا جلالیان مجموعه مانا جلالیان گالری لیلا هلر دبی سهیل راد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین