کد خبر: 67839 A

پلتفرم 421 ابوظبی، دانشگاه نیویورک ابوظبی

بهار متفاوت با پلتفرم 421 ابوظبی /20 کارگاه آموزشی، کلوپ‌های شام، مهمانی‌های شنیداری، نمایش های نصیر نصرالله و MFA

بهار متفاوت با پلتفرم 421 ابوظبی /20 کارگاه آموزشی، کلوپ‌های شام، مهمانی‌های شنیداری، نمایش های نصیر نصرالله و MFA

پلتفرم 421 ابوظبی برای فصل بهار رویدادهای متنوعی دارد تا به هم اندیشی و فرصت برای تفکر هنرمندان کمک کند: کارگاه‌های آموزشی، کلوپ‌های شام، مهمانی‌های شنیداری، تورهای فرهنگی , گشت‌وگذار، بازارهای شبانه در فضای باز، و البته نمایشگاه ها

ایران آرت: پلتفرم 421 ابوظبی پس از همراهی موفق با آرت دبی 2023 برای فصل بهار پیشنهادات جذابی ارائه داده است: از فرصت اندیشیدن تا دورهمی و رویدادهای متنوع.

پلتفرم 421 در صفحه اش منتشر کرده است :

در این فصل بهار 2023 از شما دعوت می‌کنیم تا سرعت خود را کم کنید، رویاپردازی کنید، به ستاره‌ها نگاه کنید و از لحظه لذت ببرید. برنامه فصلی مصادف با اعتدال بهاری است، آغازی جدید را آغاز می کند و به ما فرصتی برای تأمل، مشاهده، گوش دادن، افراط و آماده شدن برای تجدید می دهد.

پلتفرم 421 در بهار 2023 بیش از 20 کارگاه آموزشی، رویدادهای ویژه و گشت و گذار را ارائه می دهد که زمینه دورهمی و گفتگوی هنرمندان را فراهم می آورد به این امید که هنرمندان به طور جمعی از سرعت خود کم کنند و به جایش فکر کنند و به درک بهتری از خود و دنیای اطراف دست یابند.

این پلتفرم هنری می افزاید: این برنامه فصلی شامل کارگاه‌های آموزشی، کلوپ‌های شام، مهمانی‌های شنیداری، تورهای فرهنگی , گشت‌وگذار، بازارهای شبانه در فضای باز، و موارد دیگر است که همگی راه‌های شهودی و قابل درک را برای مشارکت در شروع‌های جدید مشترک ارائه می‌دهند.

این پلتفرم اعلام کرد: در این فصل نمایشگاه انفرادی برای دریافت‌کنندگان برنامه توسعه هنری افتتاح خواهد شد: نصیر نصرالله، و یک نمایشگاه گروهی که کار گروه MFA را در دانشگاه نیویورک ابوظبی ارائه می کند.

همچنین 421 در پایان اعلام کرده است نمایشگاه‌های زمستانی و بزرگ « و آینه‌ها بسیارند » و «مهشید رفیعی: نسبت‌های اسطوره‌ای» تا 8 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

پلتفرم 421 ابوظبی

اختتامیه این دو نمایشگاه در روز دوشنبه 8 مه ساعت 17:00 آغاز می شود.

این برنامه با برگزاری تور، گفت‌وگو و اجرا، آخرین فرصت را به مخاطبان می‌دهد تا از نمایشگاه‌های «و آینه‌ها زیادند» و «مهشید رفیعی: از نسبت‌های اسطوره‌ای» دیدن کنند.

پلتفرم 421 ابوظبی

سخنرانی پایانی، با عنوان «بازمانده به عنوان شاهد»، توسط میس آلبایک (مدیر برنامه‌ها و طرح‌های اجتماعی در 421) مدیریت می‌شود و شامل سخنرانان رند عبدالجبار (هنرمند)، صبیح احمد (معاون مدیر و متصدی بنیاد هنری ایشارا) و مونا می‌شود. پس از سخنرانی، جلسه پرسش و پاسخ با حضار برگزار خواهد شد.

 

آرت دبی ۲۰۲۳ پلتفرم 421 پلتفرم 421 ابوظبی نصیر نصرالله MFA
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین