کد خبر: 6846 A

حمایت غلامحسین نامی از نمایش گنجینه موزه هنرهای معاصر در خارج از ایران

حمایت غلامحسین نامی از نمایش گنجینه موزه هنرهای معاصر در خارج از ایران

غلامحسین نامی عقیده دارد نمایش آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در کشورهای مختلف به معرفی این گنجینه کمک می‌کند.

ایران آرت: غلامحسین نامی بعد از  بازدید از نمایشگاه آثار ایرانی و خارجی گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان مسافران برلین و رم گفت: برگزاری این نمایشگاه مایه خوشحالی است و می‌تواند سؤالات و ابهامات برخی افراد را در باره آثاری که قرار است به اروپا برود، را پاسخ دهد. این نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده است تا مردم آثار را ببینند.

نامی در ادامه گفت: آثار این نمایشگاه با دقت انتخاب شده و با استقبال قابل توجه همراه شده است که به نظر من استقبال از این نمایشگاه در تاریخ فعالیت موزه هنرهای معاصر تهران کم نظیر یا بی نظیر است.

غلامحسین نامی با تاکید بر اهمیت گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران گفت: گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران پس از اروپا و امریکا، از معتبرترین گنجینه‌های معاصر جهان و یک ثروت ملی ارزشمند است. نمایش آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران در کشورهای جهان، به معرفی این گنجینه کمک می‌کند و ما باید برای نمایش آثار گنجینه در جهان فکر و برنامه ریزی کنیم این فعالیت‌ها ارزش آثار آن را بالا می‌برد که به نفع ثروت ملی ایران است.

 در این نمایشگاه اثری از غلامحسین نامی با عنوان "قبر بی نشان"در کنار منتخبی از آثار گنجینه موزه هنرهای معاصر تهران،31 اثر ایرانی و 30 اثر خارجی به نمایش در آمده است.

 

 

غلامحسین نامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین