کد خبر: 68716 A

عباد رضا اسلامی ، حرمت الله رفیعی ، موزه هنرهای معاصر تهران

عباد رضا اسلامی و حرمت الله رفیعی و فرصت بزرگ گردشگری هنری در موزه هنرهای معاصر تهران

عباد رضا اسلامی و حرمت الله رفیعی و فرصت بزرگ گردشگری هنری در موزه هنرهای معاصر تهران

رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران از موزه هنرهای معاصر تهران دیدن کرد. رفیعی در این دیدار تاکید کرد : موزه هنرهای معاصر تهران فرصت بزرگ گردشگری هنری است

ایران آرت: حرمت الله رفیعی رئیس انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در این دیدار از دو نمایشگاه ردپا و هایپررئالیسم دیدار و در نشستی با عباد رضا اسلامی کولایی، رئیس موزه در خصوص فراهم کردن همکاری های مشترک گفتگو کردند.

رفیعی با اشاره به گنجینه منحصر به فرد موزه هنرهای معاصر تهران و آوازه جهانی آن، این نهاد هنری را یک فرصت بزرگ گردشگری هنری خواند و گفت: می توان با برنامه ریزی دقیق از این فرصت کم نظیر برای جلب و جذب گردشگران استفاده نمود.

او خاطر نشان کرد: خلق رویدادهای متنوع یکی از استراتژی های روز دنیا در جذب گردشگر است و در این میان جشنواره‌ها و نمایشگاه های هنری یکی از کارآمدترین شیوه هاست ، در دنیا دفاتر گردشگری با آگاهی از تقویم فستیوال های هنری تورهای سفر طراحی می کنند و این مهم با محوریت موزه هنرهای معاصر تهران می تواند در تهران کلید خورد.

عباد رضا اسلامی با اعلام آمادگی کامل برای همکاری با انجمن دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران گفت: گاه نمایش آثار هنرمندان دیگر کشورها بخشی از دیپلماسی فرهنگی ست و می تواند زمینه جذب گردشگران فرهنگی هنری شود.

رئیس موزه هنرهای معاصر تهران گفت: دو نمونه بسیار شاخص گردشگری هنری موفق بینال های ونیز و فستیوال کن است؛ گفته می شود بینال هنر ونیز در دوره گذشته درآمدی بیش از ۳.۳ میلیارد یورو داشت. بدیهی ست باید با یک نقشه راه مهندسی شده برای ایران نیز این گردش مالی خیره کننده سهمی ایجاد کرد.

شایان ذکر است موزه هنرهای معاصر تهران این روزها میزبان دو نمایشگاه رد پا و هایپررئالیسم است که آثاری شاخص از گنجینه موزه از جمله پیکاسو ، پل گوگن ، کلود مونه، کامی پیسارو، داون هانسون،رابرت کاتینگهام ، چاک کلوز و ... را در کنار شاهکارهای پیشگامان هنر مدرن و معاصر ایران مانند سهراب سپهری ، پرویز کلانتری ، بهمن محصص ، جلیل ضیاپور، غلامحسین نامی، جلال شباهنگی ، عبدالرضا دریابیگی و ... به تماشا دارد.

 

موزه هنرهای معاصر تهران گردشگری هنری عباد رضا اسلامی حرمت الله رفیعی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین