کد خبر: 70768 A

پلتفرم 421 ابوظبی | COP28 امارات | فیصل الحسن رئیس 421

پلتفرم 421 ابوظبی مصادف با COP28 / فیصل الحسن رئیس 421 و شادی های زمینی از پنجره هنر و محیط زیست

پلتفرم 421 ابوظبی مصادف با COP28 / فیصل الحسن رئیس 421 و شادی های زمینی از پنجره هنر و محیط زیست

پلتفرم 421 ابوظبی برنامه پاییز 2023 را ارائه داده است : دو نمایشگاه بزرگ و بیش از 20 برنامه عمومی. فیصل الحسن رئیس 421 ابوظبی said Faisal Al Hassan, Head of 421 Arts Campus هم در این خبر از دورنمای زندگی متفاوت‌ تر در سایه هنر می گوید.

ایران آرت: رسانه ArtDayMe خبر داده است پلتفرم 421، که بر محور هنر و آموزش هنر مستقل در ابوظبی مستقر است و همواره به حمایت از شیوه‌های خلاقانه در حال ظهور اختصاص دارد، برنامه پاییز 2023 را ارائه داده است.

این فصل که از 24 سپتامبر شروع شده و تا 21 دسامبر اجرا می شود، دارای دو نمایشگاه بزرگ و بیش از بیست کارگاه آموزشی، گفتگو و رویدادهای ویژه است که ارتباط عمیق بین انسان و طبیعت را بررسی می کند.

در 22 اکتبر نمایشگاه گروهی Nine Nodes of Non-Being با سرپرستی Ritika Biswas که حاصل برنامه توسعه کیوریتوری است و Asma Belhamar: Solid Void یک نمایشگاه انفرادی توسط هنرمند اسما بلحمار.

برنامه پاییز 2023 پلتفرم 421 که همزمان با این نمایشگاه ها اجرا می شود، طیف متنوعی از کارگاه ها، گفتگوها و رویدادهای ویژه را در بر می گیرد که از طریق همکاری با هنرمندان، خلاقان، صنعتگران، محققان، دانشگاهیان و ابتکارات مستقر در امارات، توانمندسازی و آموزش می دهد.

این برنامه دارای کارگاه‌های تعاملی آگاهانه از محیط‌زیست، پیاده‌روی در طبیعت، گفتگوها و بحث‌های روشنگرانه با کارشناسان محیط‌زیست، آزمایش‌های مبتنی بر صنایع دستی است که مواد محلی را کاوش می‌کند، یک جشنواره فیلم با تمرکز بر آثار مرتبط با آب و هوا، جلسات آشپزی خانگی، و سایر رویدادهای ویژه برای حفظ و جشن گرفتن سیاره ما طراحی شده است.

این برنامه ها توسط شرکت کنندگان در برنامه کارآموزی و مربیگری 421، احمد البیسانی، سلمه المنصوری، سارا بشیر، کرتانا چروکوری، دانا حسینو و زینا صالح مدیریت، طراحی و سازماندهی شده است.

برنامه پاییز 2023 مصادف با COP28 است که به میزبانی امارات در نوامبر پیش رو برگزار می شود و رویکردی تحت رهبری جوانان را برای زیست بهتر در زمین پیشنهاد می کند که باعث ایجاد ارتباط عمیق با محیط می شود.

فیصل الحسن، رئیس 421 ابوظبی said Faisal Al Hassan, Head of 421 Arts Campus می گوید: شادی های زمینی به عنوان دعوتی برای ارتباط، یادگیری و کمک به آینده ای روشن تر و عادلانه تر و جهانی که در آن شادی مترادف با هماهنگی در طبیعت است تصور می شود.

از زمان آغاز به کار خود در سال 2015، ما وظیفه خود را برای حمایت از صدای هنرمندان و خلاقان نوظهور در امارات از طریق برنامه‌ریزی و ابتکارات خود قرار داده‌ایم.

said Faisal Al Hassan, Head of 421 Arts Campus. فیصل الحسن رئیس پلتفرم 421

فیصل الحسن افزود : در این فصل، ما این را حتی بیشتر از این پیش بردیم و به گروه ششم از برنامه کارآموزی و مربیگری خود فرصتی دادیم تا برنامه پاییز 2023 را تصور و مفهوم‌سازی کنند. طی چند ماه گذشته، ششمین گروه از برنامه کارآموزی و مربیگری از نزدیک با تیم در پردیس هنر 421 همکاری کرده است تا یک برنامه عمومی پیش رو را گردآوری کند که به طور انتقادی با مسائل مربوط به بحران آب و هوا درگیر است. آنها یک برنامه فصلی هیجان انگیز طراحی کرده اند که جوانان، هنرمندان، خلاقان، محققان، دانشگاهیان، کارشناسان محیط زیست و جامعه گسترده تر را دور هم جمع می کند تا چالش های زیست محیطی در منطقه ما و جهان را به طور کلی بازتاب دهند. ما از ارائه این برنامه که با مضامینی که در طول COP28 مورد بررسی قرار خواهند گرفت، هماهنگ است، هیجان زده هستیم.

پلتفرم 421 در ArtDayMe

گفتنی ست فردا و از 22 اکتبر تا گالری 1 پلتفرم 421 میزبان نمایشگاه انفرادی اسما بلهمار، Solid Void، آغاز به کار می کند که حاصل برنامه توسعه هنری 421 است. این نمایشگاه با آثار جدید الهام گرفته از تاریخ معماری امارات، تنش‌های بین جغرافیای طبیعی در حال تغییر و محیط‌های شهری پویا را به تصویر می‌کشد. این اثر با تأملات هنرمند در مورد فرهنگ و هویت ملی در جریان است.

برنامه مفصل 421 برای پاییز جاری را در سایت ArtDayMe می توانید ملاحظه کنید.

پلتفرم 421 ابوظبی فیصل الحسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین