کد خبر: 70772 A

لوور ابوظبی | مانوئل رباته | Manuel Rabaté

لوور ابوظبی و خلق رکوردی که در این پنج سال بی سابقه است/ توضیحات مانوئل رباته Manuel Rabaté

لوور ابوظبی و خلق رکوردی که در این پنج سال بی سابقه است/ توضیحات مانوئل رباته Manuel Rabaté

لوور ابوظبی رکوردی را شکست که هرگز در پنج سال تاسیس بدان دست نیافته بود.

ایران آرت: سایت لوور ابوظبی اعلام کرد بین ژوئن تا آگوست 2023 بیش از 200000 بازدیدکننده داشت که رکوردی بی سابقه در بازدیدهای تابستانی از زمان افتتاح موزه در سال 2017 است.

این آمار خیره کننده نشان می دهد لوور و ابوظبی به یکی از اولویت های اصلی گردشگری و گردشگری هنری در امارات و خاورمیانه بدل شده است.

لوور ابوظبی برای تابستان‌ برنامه های بسیار متنوع طراحی و اجرا کرده بود تا هنرمندان و هنردوستان و خانواده‌ها فرصت تعامل های متعدد با آثار هنری داشته باشند و از معماری موزه الهام بگیرند.

به گفته دپارتمان فرهنگ و گردشگری ابوظبی (DCT Abu Dhabi) امارات پذیرای 2.4 میلیون مهمان هتل در نیمه اول سال بود که نسبت به مدت مشابه سال قبل 34 درصد افزایش داشت.

_  برنامه های تابستانی لوور ابوظبی برای تعامل با جامعه

لوور ابوظبی آخرین نمایشگاه موزه کودکان خود را با عنوان «تصویر کیهان» در ماه جولای با الهام از شیفتگی انسان به کیهان برای عموم افتتاح کرد.

این موزه در ماه اوت به عنوان بخشی از برنامه های نمایشگاه میزبان یک تماس زنده تعاملی از فضا با فضانورد اماراتی سلطان النیادی بود. این نمایشگاه تنها در دو ماه پذیرای بیش از 30000 بازدید کننده بود. پیشنهادات تابستانی لوور ابوظبی همچنین بر یادگیری مشارکتی و تعامل متمرکز بود، زیرا جوانان در آزمایشگاه هنر شرکت کردند، جایی که آنها با هنرمندان مستقر در امارات در کارگاه های آموزشی مشارکت داشتند.

این موزه در آستانه سال تحصیلی جدید پذیرای معلمان و کودکان برای بازدید اکتشافی رایگان بود. بازدیدکنندگان می‌توانستند از تعداد زیادی فعالیت‌های اجتماعی مانند یوگای رایگان در روز جهانی یوگا لذت ببرند، که شاهد تجمع علاقه‌مندان به یوگا در زیر گنبد موزه نمادین بود.

سایت لوور ابوظبی می نویسد: لوور به عنوان چراغی از تنوع فرهنگی و بیان هنری است و ما به نقش خود به عنوان یک پلت فرم جهانی برای گفتگوی بین فرهنگی افتخار می کنیم.

مانوئل رباته، مدیر لوور ابوظبی said Manuel Rabaté, director of Louvre Abu Dhabi

مانوئل رباته، مدیر لوور ابوظبی said Manuel Rabaté, director of Louvre Abu Dhabi می گوید : همانطور که ما به تلاش برای برتری ادامه می دهیم، به ارتقای تجربه بازدیدکنندگان و ایجاد ارتباط عمیق تر بین مهمانان خود و خلاقیت انسانی اختصاص می دهیم.

در عین حال این موزه تابستانی که گذشت از مجموعه آثار امانت گرفته شده و خریدهای جدید خود رونمایی کرد.

این مجموعه در گالری های دائمی به نمایش گذاشته شده است. اینها شامل خریدهای جدیدی مانند Les Marionnettes توسط Jean-Honoré Fragonard (فرانسه، 1775-1778)، Femme à la mandoline (Mademoiselle Léonie assise) (فرانسه، 1911) توسط پابلو پیکاسو، و غیره بودند.

بازدیدکنندگان از آثار امانت گرفته شده استثنایی موزه لوور، موزه ملی قلعه ورسای و تریانون، موزه کوای برانلی – ژاک شیراک، موزه اورسای، مرکز پمپیدو – موزه هنر ملی مدرن، موزه ملی آرش پذیرایی شدند. – سنت ژرمن آن لایه، موزه هنرهای تزئینی، و موزه ملی باستان شناسی در والتا، مالت دیدن کردند.

موزه لوور ابوظبی (1)

پیشنهادات آینده لوور ابوظبی

سایت لوور ابوظبی می افزاید : ما جایگاه خود را به عنوان مقصدی که توریست ها آن را در بالای فهرستگان خود جای می دهند قرار داده است و در عین حال با سازماندهی رویدادها و نمایشگاه‌هایی که علایق و گروه‌های سنی مختلف را هدف قرار می‌دهند، تقویت کرده و موقعیت خود را به عنوان اولین موزه جهانی در جهان عرب تثبیت می‌کند. این موزه در ماه های آینده میزبان دو نمایشگاه جدید به عنوان بخشی از فصل فرهنگی 2023/24 خود خواهد بود. اینها عبارتند از Cartier، الهام اسلامی و طراحی مدرن، و Louvre Abu Dhabi Art Here. اخیراً Letters of Light را به روی عموم باز کرده است که تا ژانویه 2024 ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه ها با برنامه ریزی و فعالیت تکمیل می شوند.

لوور ابوظبی Manuel Rabate
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین