کد خبر: 15066 A

"آخرین کلید" سینمای وحشت اکران شد+عکس

"آخرین کلید" سینمای وحشت اکران شد+عکس

"آخرین کلید" اثری تازه در ژانر وحشت است که این بار خانه تسخیر شده یک دکتر امور ماورایی را تصویر می‌کند.

ایران آرت:  فیلم سینمایی "توطئه آمیز" با نام فرعی "آخرین کلید" به کارگردانی " آدام روبیتل" از هفته اول سال 2018 اکران بین المللی خود را در سینماهای جهان آغاز خواهد کرد.

دکتر الیس رینر که متخصص امور ماورایی می باشد، اینبار با ترس همیشگی خود از خانه تسخیر شده اش مواجه می شود که مملو از ارواح عجیب و وحشتناک است.

میزان نوشت، "آخرین کلید" فیلمی ترسناک آمریکایی به نویسندگی "لی ونل" است که به عنوان چهارمین قسمت از سری فیلم‌های توطئه‌آمیز به شمار می‌رود.

لین شی، لی ونل، آنگوس سمپسون، کرک آکودو، جاش استوارت، اسپنسر لاک و تسا فرر از جمله بازیگرانی هستند که در این به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلم سینمایی

پدر و مادر خانواده لامبرت جاش (پاتریک ویلسون) و رنای (رز بایرن)، فرزندان خود دالتون (تای سیمپکینز) و فاستر (اندرو آستور)، و دختر نوزاد کالی به تازگی به یک خانه جدید نقل مکان کرده‌اند.

مدت کوتاهی پس از آن، دالتون سر و صدای بازشدن در اتاق شیروانی را می‌شنود به خودی خود به آنجا کشیده می‌شود، او از یک نردبان در حالی که می‌خواهد چراغ را روشن کند می‌افتد و یک چهره‌ای را در آینه می‌بیند و از ترس جیغ می‌زند، رنای و جاش با عجله به کمک او می‌آیند. روز پس از این واقعه، دالتون به کما می‌رود.

 

ژانر وحشت آخرین کلید
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین