کد خبر: 16333 A

پرفروش ترین سینمای خارج تهران از جشنواره فیلم فجر انصراف داد

پرفروش ترین سینمای خارج تهران از جشنواره فیلم فجر انصراف داد

مسئولان پردیس هویزه مشهد در اعتراض به عملکرد جشنواره فیلم فجر از نمایش فیلم‌های این دوره انصراف دادند

ایران آرت: شب گذشته مسئولین پردیس هویزه مشهد با انتشار بیانیه‌ای انصراف خود را از اکران‌های فجر اعلام کردند.

در بیانیه‌ای که از سوی مسئولان این سینما منتشر شده نوشته شده است: جشنواره فیلم فجر در مشهد، آغازین روزهای خود را با حواشی تلخی سپری می‌کند که منجر به انتشار این بیانیه از سوی پردیس هویزه شده است.

مسئولین این سینما بیان داشته‌اند نظر به خودداری دبیرخانه جشنواره فیلم فجر در اکران یکسان فیلم‌های این دوره در سینمای نامبرده و احترام به مخاطبین فهیم خود، پرده سینمای هویزه به نشانه اعتراض خاموش شده و از اکران فیلم‌های این دوره سرباز زده خواهد شد.

در ادامه متن انصراف سینما هویزه آمده است: ضمن احترام به سازندگان فیلم‌های این دوره از جشنواره فجر و تقدیر از علاقه‌مندان سینما با عنایت به برنامه‌ریزی‌های سنجیده و دور از تبعیض سینمای یاد شده میزبان دوره‌های آتی جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

این اتفاق در حالی رخ داد که روز گذشته اکران فیلم "به وقت شام" در پردیس سینمایی اطلس مشهد نیز با حواشی زیادی مواجه شد و عصبانیت ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلمبرداری مخاطبان از پرده سینما را به همراه داشت.

به نظر می‌رسد رقابت میان سالن‌های سینما در مشهد باعث چنین اعتراضی شده است. پردیس هویزه بر اساس آمارهایی که سازمان سینمایی منتشر کرده، در دو سال اخیر پرفروش‌ترین سینمای خارج از تهران و در فهرست ده سینمای موفق کشور در جذب تماشاگر بوده است. این که نمایش فیلم‌ها در مشهد چه حاشیه‌های تلخ دیگری داشته است، شاید در روزهای آینده مشخص شود.

جشنواره فیلم فجر پردیس هویزه مشهد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین