کد خبر: 16908 A

باز شدن پای بدلکاران به پرونده دعوای تورمن و تارانتینو

باز شدن پای بدلکاران به پرونده دعوای تورمن و تارانتینو

پس از اظهار نظر اوما تورمن و کوئنتین تارانتینو درباره یکی از صحنه‌های بحث‌انگیز و خطرناک «بیل را بکش»، حالا پای یکی از طراحان صحنه‌های بدلکاری فیلم بعد از 15 سال به این پرونده باز شده است.

ایران‌آرت: نام ستاره 47 ساله آمریکایی در چند هفته اخیر بارها در صدر خبرهای سینمایی قرار گرفته است؛ از جمله در ماجرای رسوایی جنسی هالیوود که او هم خود را یکی از قربانیان هاروی واینستین، تهیه‌کننده فاسد معرفی کرد. مورد دوم مربوط به فیلم سینمایی «بیل را بکش» است؛ تورمن مدعی است در یک صحنه ماشین‌سواری در آن فیلم به شدت آسیب دیده و کارگردان با سرپوش گذاشتن بر ماجرا و پنهانکاری، آن را سال‌ها مخفی کرده است.

البته تارانتینو از رخ دادن آن حادثه برای ستاره اصلی «بیل را بکش» به شدت اظهار پشیمانی و تاسف کرد تا اندکی از بار مسئولیت خود کم کند اما حالا یکی از طراحان صحنه‌های بدلکاری پروژه می‌گوید اصلا گروه بدلکاری در روز ضبط صحنه ماشین‌سواری شخصیت عروس آفیش نبوده و سر صحنه حضور نداشته است. گرچه معلوم نیست این اعتراف دیرهنگام بیشتر به نفع تورمن خواهد بود یا تارانتینو اما می‌تواند به روشن شدن شیوه ضبط و استاندارد صحنه‌های بدلکاری در پروژه‌های هالیوودی کمک کند.

کیت آدامز درباره حادثه‌ای که برای تورمن در «بیل را بکش» پیش آمده می‌گوید: «اگر دست من بود، اجازه نمی‌دادم اوما آن صحنه را بازی کند و حتما یک راننده حرفه‌ای پشت فرمان می‌نشاندم.» تارانتینو پیش از این گفته بود: «هیچکدام از ما تصور نمی‌کردیم آن صحنه بدلکاری باشد. چون فقط یک رانندگی کوتاه‌مدت بود. شاید هم می‌بایست یک بدل جای اوما می‌گذاشتیم. من او را مجبور نکردم این صحنه را بازی کند. تورمن خودش پشت فرمان نشست چون به من اعتماد داشت.»

نکته جالب و تاسف‌بار ماجرا اینکه تهیه‌کننده دوگانه «بیل را بکش» کسی نبود جز واینستین که این دو فیلم را با بودجه 60 میلیون دلاری ساخت و بیش از 300 میلیون دلار از فروش جهانی آنها به جیب زد.

واینستین اوما تورمن بیل را بکش مهدی فروتن تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین