کد خبر: 16545 A

تارانتینو بالاخره عذرخواهی کرد / ماجرای تعرض جنسی و تصادف ساختگی اوما تورمن وارد فاز جدیدی شد

تارانتینو بالاخره عذرخواهی کرد / ماجرای تعرض جنسی و تصادف ساختگی اوما تورمن وارد فاز جدیدی شد

کارگردان مشهور دنیا بالاخره برای اتفاقی که 15 سال پیش سر صحنه فیلمش رخ داده بود عذرخواهی کرد.

ایران آرت: کوئنتین تارانتینو پس از انتقاد اوما تورمن از فیلم‌برداری صحنه تصادف ماشین در فیلم «بیل را بکش» در سال 2003 سکوت خود را شکست و بابت آن اتفاق عذرخواهی کرد و آن را یکی از بزرگ‌ترین تاسف‌های زندگی‌اش نامید.

به گزارش تایم، تارانتینو در مورد آن حادثه گفت که وسیله نقلیه‌ای که برای فیلم‌برداری در نظر گرفته شده بود در آن زمان ایمن بود و به عمدا برای این هنرپیشه زن دستکاری نشده بود.

تارانتینو این مصاحبه را در جواب صحبت‌های خانم تورمن در مورد تصادف سر صحنه فیلم‌برداری «بیل را بکش» انجام داده است. اوما تورمن دو روز پیش در مصاحبه با نیویورک تایمز ضمن فاش کردن تعرض جنسی هاوری وینستین نسبت به او در بخشی از مصاحبه‌اش به تصادف واقعی پیش آمده در فیلمبرداری فیلم تارانتینو انتقاد کرد و آن را عامدانه توصیف کرده بود. 

ضمنا «هاوِی وِینستین» که اخیرا مورد اتهامات متعدد تعرض جنسی قرار گرفته در سال 2003 تهیه‌کننده همین فیلم «بیل را بکش» به کارگردانی «کوئنتین تارانتینو» بوده است. این دو مدت مدیدی است که با هم همکاری دارند.

البته وینستین تا کنون تمام اتهامات تجاوز جنسی را رد کرده و هرگونه ارتباط را مبنی بر اراده طرف مقابل عنوان کرده است.

تارانتینو در مورد تصادف خانم تورمن در فیلمش می‌گوید: خیلی برایم مهم بود که اتفاقی در صحنه فیلم‌برداری برای هنرپیشه‌ام نیافتد. به همین خاطر قبل از خانم تورمن، خود با آن ماشین رانندگی کردم و از ایمنی آن اطمینان حاصل کردم. هرچند پس از تصادف پیش آمده رابطه کاری من و خانم تورمن به مدت 3 سال خراب شد و این را یکی از تاسف‌انگیزترین موارد زندگی کاری‌ام دانستم زیرا اعتماد اوما تورن نسبت به من از بین رفته بود.

تا کنون پس از انتشار مصاحبه و جوابیه تارانتینو، خانم اوما تورمن یا نماینده‌اش هیچ گونه جواب یا تفسیری از مصاحبه تارانتینو منتشر نکرده و واکنشی نشان نداده‌اند.

کوئنتین تارانتینو اوما تورمن تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین