کد خبر: 18763 A

روزهای سخت بازیگر معروف و زیبای اهل ترکیه

روزهای سخت بازیگر معروف و زیبای اهل ترکیه

بازیگر اهل ترکیه با بیماری دیابت خودش و سرطان مادرش دست و پنجه نرم می کند.

ایران آرت: چندی پیش بازیگر جوان و زیبای ترکیه ای «هازل کایا» در یک مصاحبه گفت که به بیماری دیابت مبتلا شده و این بیماری بر شکل و ظاهر او تأثیر گذاشته، به طوری که در طول یک ماه و نیم یازده کیلوگرم وزن کم کرده است. دیابت باعث شده او در سبک زندگی خود تغییرات اساسی بدهد.

به گزارش تابناک باتو، هازل می گوید:" بیماریِ دیابت آسان نیست، به خصوص این که من جوان هستم، قند خونم نامنظم است و گاهی پس از خوردن غذا قند خونم به شدت بالا می رود و حتی باعث شده تا بیهوش شوم. دیابت من را ضعیف کرده. رنج زیادی کشیدم. دوران تشخیص برایم ترسناک بود."

البته او سعی کرده تا با پیاده روی و ورزش منظم با این بیماری کنار بیاید. او از خوردن شیرینی ها و غذاهای چرب خودداری می کند و می گوید‌ با شجاعت تمام با این بیماری دست و پنجه نرم خواهد کرد.

اینک هازل کایا در یک مبارزه ی جدید پا گذاشته است. مادر او خانم عایشه گُل (وکیل، فعال حقوقی و هنرمند هنرهای تجسمی) به بیماری سرطان مبتلا شده است.

146805_318 (1)
عایشه گل با انتشار تصویری از دختر معروفش که در حال کوتاه کردن موهای او است نوشته بود: "ما زن ها نباید با شنیدن کلمه ی سرطان دچار ترس بشویم. باید چکاپ منظم داشته باشیم. تشخیص زودهنگام سرطان فرصت بزرگی برای درمان است. "

تصاویر نشان می داد که هازل کایا با قدرت و جدیّت در حال کوتاه کردن موهای مادرش است. عشق و حمایت در چهره ی هازل موج می زد

وقتی یکی از روزنامه نگاران می خواست از او درباره ی سریال جدیدش سؤال کند هازل گفت: "من و مادرم باید الآن غذا بخوریم، نمی توانم با شما حرف بزنم." او در این لحظه دستان مادرش را می گیرد و با هم به رستورانی در همان نزدیکی می روند.

146800_278

هازل کایا
نظرات خوانندگان
  • به نام خدا
    پاسخ

    من عاشق هازل هستم و یکی از طرفداران پر پا قرسش
    وقتی دیدم به بیماری مبتلا شده خیلی ناراحت شدم
    و اینکه تمام فیلم هاش رو از اول تا اخر دیدم

  • ناشناس
    پاسخ

    خدا بهش سلامتی بده

  • ناشناس
    پاسخ

    من عاشق هازل کایا هستم خیلی دوستش دارم وقتی فهمیدم به بیماری دیابت مبتلا شده خیلی ناراحت شدم انشالله که خدابهش سلامتی بده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین