کد خبر: 21543 A

سرک کشیدن آنجلینا جولی در زندگی آلیس

سرک کشیدن آنجلینا جولی در زندگی آلیس

آنجلینا جولی و دیوید اویلوو برای حضور در فیلم Come Away در حال مذاکره با سازندگان هستند.

ایران آرت: آنجلینا جولی، هنرپیشه و کارگردان محبوب سینمای هالیوود، به احتمال فراوان در فیلم Come Away که پیش‌در‌آمد دو داستان (پیتر پن) و  (آلیس در سرزمین عجایب) محسوب می‌شود، حضور خواهد داشت.

به گزارش زومجی، دیوید اویلوو دیگر نامی است که برای حضور در این فیلم فانتری مطرح شده است. کارگردانی فیلم فانتری و لایو اکشن Come Away، بر عهدهٔ برندا چپمن خواهد بود و این فیلم، اولین فیلمی است که این کارگردان به تنهایی مراحل ساخت آن را انجام خواهد داد. برندا چپمن سابقهٔ کارگردانی انیمیشن Brave (شجاع) کمپانی والت دیزنی (Walt Disney) را با همکاری مارک اندروز، در کارنامه دارد. انیمیشن Brave با استقبال خوبی از سوی منتقدان همراه بود و در گیشه نیز عملکرد خوبی داشت و با بودجهٔ ساخت ۱۸۵ میلیون دلاری، فروشی ۵۴۰ میلیون دلاری داشت.

به نقل از دِدلاین، این پروژه پیش‌درآمدی بر داستان‌های پیتر پن و آلیس در سرزمین عجایب خواهد بود. پیش از آنکه آلیس به سرزمین عجایب برود، یعنی پیش از آنکه پیتر تبدیل به پن شود، خواهر و برادری بودند؛ هنگامی که برادر بزرگ‌تر این دو شخصیت در حادثه‌ای تراژیک جان خود را از دست می‌دهد، آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا والدین خود را از دالان بی‌انتها و تاریک یأس و نومیدی نجات دهند؛ در این راه این دو در انتها مجبور می‌شوند از میان خانه ماندن و سفر به دنیایی خیالی، یکی را انتخاب کنند. تصمیمی که این دو می‌گیرند، آغازگر سفری ماجراجویانه به «سرزمین عجایب» و «ناکجاآباد» می‌شود.

ایدهٔ فیلم لایو اکشن Come Away جذاب به نظر می‌رسد و قرار است با ریشهٔ دو داستان قدیمی و بسیار محبوب آشنا شویم. استودیو فیلمسازی فِرِد فیلمز به همراه یوروبا ساکسون پروداکشنز، وظیفهٔ تولید و ساخت این فیلم را بر عهده دارند و فیلمنامهٔ این فیلم را ماریسا کیت گوودهیل به رشتهٔ تحریر درآورده است. مراحل فیلمبرداری این فیلم در ابتدا در کشور انگلستان انجام خواهد شد و در ادامهٔ کار، تیم سازنده در فصل پاییز به شهر لس آنجلس سفر خواهد کرد و ادامهٔ فیلمبرداری در این شهر صورت می‌گیرد.

آنجلینا جولی آلیس در سرزمین عجایب پیتر پن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین