کد خبر: 21780 A

باب مارلی بر پرده سینما زنده می‌شود

باب مارلی بر پرده سینما زنده می‌شود

شرکت پارامونت پیکچرز از همکاری با زیگی مارلی برای ساخت فیلم زندگینامه باب مارلی خبر داد.

ایران آرت: شرکت پارامونت پیکچرز در حال همکاری با زیگی مارلی، پسر باب مارلی برای ساخت فیلم زندگینامه پدرش است. با این حال، تنها ساخت فیلم باب مارلی تایید شده و اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

باب مارلی، خواننده، ترانه‌سرا، نوازنده گیتار و فعال اجتماعی برجسته قرن ۲۰ میلادی بود که او بیشتر برای ساخت و خواندن آهنگ‌هایی چون آهنگ No Woman, No Cry، آهنگ Jammin، آهنگ Redemption Song و آهنگ‌های تحسین شده بیشتری شناخته شده است و بسیار او را با این آهنگ‌های کلاسیک می‌شناسند. او در سال ۱۹۸۱ و در سن ۳۶ سالگی به علت بیماری سرطان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش زومجی، زیگی مارلی، پسر باب، نیز خواننده و ترانه‌سرای شناخته‌‌شده‌ای است که تاکنون ۸ جایزه گرمی را نیز دریافت کرده است. او همچنین به‌عنوان تهیه کننده در مستندهای پدرش مثل مستند Bob Marley Legend Remixed و مستند Bob Marley & The Wailers: Easy Skanking in Boston '78 نیز حضور داشته است. در حال حاضر مشخص نیست که چه کسی قرار است نقش باب مارلی را در فیلم زندگینامه او بازی کند؛ اما مطمئنا این نقش، یکی از نقش‌هایی است که بسیاری به دنبال به‌دست آوردن آن خواهند بود.

همچنین ورایتی اضافه کرد که فیلم Bob Marley مراحل اولیه تولید خود را سپری می‌کند و به همین منظور هنوز هیچ کارگردان یا نویسنده‌ای برای این پروژه استخدام نشده است. 

شرکت پارامونت هنوز جدول زمانی برای تولید و تاریخ اکران فیلم Bob Marley را اعلام نکرده است. با اینکه باب مارلی در سن بسیار پایینی فوت کرد؛ اما آهنگ‌ها و موسیقی او تاثیر زیادی را روی جوامع مختلف به‌خصوص در مورد برده‌داری گذاشته است و او اکنون طرفداران بیشماری را در سراسر جهان دارد و حتی گروه‌هایی به دنبال ترویج و گسترش میراث او هستند.

 

 

جایزه گرمی باب مارلی زیگی مارلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین