کد خبر: 25810 A

کارگردان متهم به کلاه‌برداری آزاد شد

کارگردان متهم به کلاه‌برداری آزاد شد

روسیه یک کارگردان ارمنی آمریکایی تبار هالیوود را که به کلاهبرداری در این کشور متهم شده است، به ارمنستان تحویل داد.

ایران آرت: دفتر مطبوعاتی سازمان پلیس ارمنستان روز دوشنبه اعلام کرد: روسیه استپان مارتیروسیان 59 ساله را به ارمنستان تحویل داده است که از یک سال پیش در بازداشت موقت در مسکو بسر می برد.

وی از ماه اکتبر سال 2017 از طرف اداره پلیس ناحیه «کاناکر-زیتون» ایروان پایتخت ارمنستان به جرم کلاهبرداری کلان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته بود.

مارتیروسیان که با ستاره های هالیوود همچون مارک اولبرگ و آرنولد شوارتزنگر بازیگر و فرماندار سابق ایالت کالیفرنیا همکاری داشت، فیلم های «طرح فرار»، «زمین یخ زده» و «شهر گناه» را ساخته است.

این کارگردان متهم شده است که 50 میلیون دلار از پول های پرداخت شده از سوی بانک «آرم بیزنس بانک» متعلق به ویتالی گریگوریانس را که برای خرید حق پخش یکی از فیلم هایش پرداخت شده بود را حیف و میل کرده است.

به گزارش ایرنا، به نظر می رسد استرداد این کارگردان چندان بی ارتباط با دیدار چند روز پیش نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در مسکو نباشد.

پاشینیان پس از این دیدار به رسانه ها گفت برخلاف آنچه که در رسانه و شبکه های اجتماعی دو کشور مطرح می شود، روابط روسیه و ارمنستان رو به رشد است.

روسیه سینما استپان مارتیروسیان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین