کد خبر: 31812 A

برایان کرانستون قاضی می‌شود

برایان کرانستون قاضی می‌شود

برایان کرانستون در سریال "جناب قاضی" نقش یک قاضی برجسته را بازی می‌کند.

ایران آرت: برایان کرانستون برای بازی در مینی‌سریال حقوقی "جناب قاضی" (Your Honor) بر اساس یک درام پربیننده‌ی اسرائیلی (Kvodo) قراردادی به امضاء رساند. نویسندگی سریال را "پیتر موفات" نویسنده‌ی سریال برنده‌ی بفتای و "رابرت کینگ" و "میشل کنیگ" نویسندگان سریال برنده‌ی امی "همسر خوب" (The Good Wife) برعهده دارند. استودیوی CBS این سریال را به تولید می‌رساند و فیلمبرداری آن اواخر سال ۲۰۱۹ در نیو اورلئان کلید می‌خورد.

به گزارش سی نما، قرارداد کرانستون در حالی به امضاء می‌رسد که ۱۵ ماه از سفارش ساخت سریال توسط شوتایم می‌گذرد. کرانستون اولین انتخاب برای بازی در این سریال بود. این مینی‌سریال ۱۰ اپیزودی با نویسندگی موفات فیلمنامه‌نویس و نمایشنامه‌نویس بریتانیایی، لایه‌های مختلف جامعه در نیو اورلئان را بررسی می‌کند. کرانستون در این جا نقش یک قاضی برجسته را بازی می‌کند که پسرش در یک حادثه رانندگی فردی را زیر می‌گیرد و از صحنه می‌گریزد.

موفات قرار است در این پروژه به عنوان شورانر و تهیه‌کننده هم فعالیت کند و نویسندگی چندین اپیزود از جمله اپیزود آغازین را به نگارش درآورده است. "گری لوین" مدیر شبکه‌ی شوتایم در خصوص این سریال می‌گوید: "رابرت، پیتز و میشل تریلری اریجینال با تعلیق دلهره‌آور، احساسات ناب، و پیچیدگی اخلاقی خلق کرده‌اند. ما به شدت هیجان‌زده‌ایم که "برایان کرانستون"، یکی از بهترین بازیگران روی زمین برای بازی در نقش اصلی موافقت کرده است."

کرانستون تاکنون چهار جایزه‌ی امی، گلدن گلوب و صنف بازیگران را برای "قانون‌شکنی" (Breaking Bad) به دست آورده و همچنین برای بازی در فیلم "ترامبو"  نامزد بفتا و اسکار شده است. او برای بازی در فیلم "همه‌ی راه" هم در سال ۲۰۱۶ جوایز صنف بازیگران را دریافت کرد و در گلدن گلوب و امی نامزد شد. کرانستون در سال ۲۰۱۸ جایزه‌ی "لارنس الیویه" را هم به خاطر نمایش "شبکه" (Network) در لندن به دست آورد.

 

هالیوود سریال برایان کرانستون مینی سریال جناب قاضی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین