کد خبر: 34084 A

کمدی‌بازی رایان رینولدز و تایکا وایتیتی

کمدی‌بازی رایان رینولدز و تایکا وایتیتی

رایان رینولدز و تایکا وایتیتی در کمدی "مرد آزاد" Free Guy همبازی شدند.

ایران آرت: "تایکا ویتیتی" و "اوتکارش امبودکار" به بازیگران کمدی "مرد آزاد" (Free Guy) به کارگردانی "شان لیوای" ملحق شدند. آن‌ها باید در کنار "رایان رینولدز"، "جودی کومر"، "جو کری" و "لیل رل" به ایفای نقش بپردازند که پیش از این به پروژه اضافه شده بودند.

نویسندگی این فیلم به "مت لایبرمن" و "زک پن" سپرده شده و داستان آن در مورد کارمند یک بانک است که متوجه می‌شود در واقع درون یک بازی ویدیویی زندگی می‌کند. رینولدز در این پروژه به عنوان تهیه‌کننده نیز همکاری می‌کند.

به گزارش سی نما، وایتیتی پس از آنکه با "ثور: رگنوراک" طراوتی دوباره به چندگانه‌ی "ثور" دیزنی بخشید، به سراغ کارگردانی اثری کمدی به نام "جوجو ربیت" (Jojo Rabbit) رفت و در نقش هیتلر بازی کرد. او همچنین باید یکی از اپیزودهای سریال "ماندلوریایی" (The Mandalorian) براساس داستان‌های "جنگ ستارگان" را برای سرویس "دیزنی+" کارگردانی کند و نویسندگی و کارگردانی سریال "سارقان زمان" (Time Bandits) را برای سرویس تازه تأسیس اپل برعهده بگیرد. علاوه بر این، او اخیراً کارگردانی و تهیه‌کنندگی سریال "آنچه در تاریکی انجام می‌دهیم" را در شبکه‌ی FX پذیرفته است. این سریال بر اساس فیلمی به همین نام به کارگردانی وایتیتی ساخته شده و به تازگی از FX روی ایر رفته است.

وایتیتی با ارسال توئیتی در این باره نوشت: "فکر می‌کنم رؤیاها به حقیقت می‌پیوندند. سرانجام با "رایان رینولدز" برای اولین با در عمرم همکاری می‌کنم. این اتفاق پیش از این هرگز رخ نداده بود…"

امبودکار نیز در سال‌های اخیر در "مولان" (Mulan) و سریال "بروکمایر" (Brockmire) و "پروژه‌ی میندی" (The Mindy Project) حضور داشته است.

 

رایان رینولدز کمدی تایکا وایتیتی مرد آزاد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین