کد خبر: 34174 A

سانسور خواننده پاپ در خندوانه و واکنش رامبد جوان

سانسور خواننده پاپ در خندوانه و واکنش رامبد جوان

سانسور بخش‌هایی از آخرین قسمت ویژه برنامه نوروزی خندوانه با حواشی مختلفی همراه شد.

ایران آرت: رامبد جوان از امید حاجیلی بابت سانسور اجرایش در برنامه خندوانه عذرخواهی کرد و گفت پس از سال‌ها هنوز خودش هم نمی‌داند که در تلویزیون چه چیزهایی قابل پخش است و چه چیزهایی نیست!

به گزارش ایران آرت، امید حاجیلی با انتشار عکسی از خود در اینستاگرام نوشت: "وسط کلی کار و درگیری خودتو با بچه های گروه میرسونی به ضبط برنامه ( خندوانه ) ... چند ساعت هم اونجا منتظر میمونی تا نوبت ضبط بشه ... کلی هم انرژی میذاری که خوب بشه ... ٤ تا آهنگ هم میخونی و میگن سه تاش حتماً پخش میشه ... آخرش میبینی یکی از آهنگ هایی که تازه همه بچه ها هم توش نیستن پخش میشه ... اونم تو این شرایطی که انرژی منفی و اتفاقات بد و حال بد ، جامعه رو داره منفجر میکنه ... دقیقاً الان که باید برنامه ها پر از انرژی مثبت باشه ، میشه این؟!! 

خوب اصلاً چرا دعوت میکنید ؟؟؟ من که خیلی به برنامه هایی که دعوت میشم نمیرم ، ولی اصلاً خودم موندم که واقعاً چرا هربار به خاطر رامبد و انتقال حال خوب به مردم میرم ، وقتی چند بار این اتفاق افتاده تا حالا و حال خودم بد شده؟؟؟ هر چند این موضوع اصلاً دست عوامل تولید#خندوانه نیست ، ولی از همه شون دلخورم ... چون برای بهتر شدن برنامه و احترام به میهمان باید بیشتر با سانسورچی ها بجنگن... رامبد عزیزم میدونی خیلی دوست دارم ولی با این شرایط من و اصلاً دعوت نکنید بهتره به خدا ..."


Untitled

در واکنش به گلایه‌های حاجیلی، رامبد جوان مجری برنامه خندوانه در اینستاگرام نوشت: "سلام به تمام مهمان‌های محترم خندوانه مخصوصا شب‌های نوروز از قبیل بازیگران محترم و خواننده‌های محترم و کمدین‌های محترم و به ویژه امید حاجیلی عزیزم.

راستش منم که بیش از ۲۶ ساله که در تلویزیونمون کار می‌کنم هنوز نفهمیدم چه چیزهای قابل پخش در تلویزیون هستن و چه چیزهایی نیستن. شک ندارم بقیه همکارانم هم نمی‌دونن و شک ندارم مسئولین محترم پخش هم نمی‌دونن و شک ندارم مدیران شبکه‌ها هم نمی‌دونن و قطعا شک ندارم رییس محترم سازمان هم نمی‌دونن.

یه روز خیلی دور یه مدیر پخش (مسئول ممیزی) در جواب سوال و گیجی مطلق من که در حین ساخت و پخش یک برنامه بودم گفت: قوانین سانسور و ممیزی در تلویزیون "سیاله" هر چیزی ممکنه امروز اجازه داشته باشه و فردا نه و برعکس.

از همه‌ی مهمان‌هایی که عرض کردم با تمام وجودم عذر می‌خوام که آمدن و وقت گذاشتن و انرژی و عشق و محبت و مهربانیشون رو بی‌دریغ تقدیم برنامه و مردم کردن و بخش قابل توجهش حذف شد. و این قصه همیشه بوده و هست.

پوست کلفت می‌خواهد و مرد کهن. من فقط می‌تونم بگم معذرت می‌خوام."


5168841

رامبد جوان امید حاجیلی خندوانه سانسور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین