کد خبر: 36141 A

سریال جدیدی که بیننده را به وحشت می‌اندازد

سریال جدیدی که بیننده را به وحشت می‌اندازد

دی‌سی با سریال "موجود مرداب" که از این هفته پخش می‌شود به به ژانر وحشت برمی‌گردد.

ایران آرت: در حالی که پخش سریال «موجود مرداب» (Swamp Thing) از جمعه این هفته آغاز می‌شود، نخستین تیزر منتشر شده این سریال متعلق به دنیای دی‌سی نشان می‌دهد که تماشاگران با یک اثر ترسناک مواجه می‌شوند که از دنیای ابرقهرمانی فیلم‌ها و سریال‌های دیگر دی‌سی کاملا جداست.

به گزارش آی سینما، داستان سریال درباره یک محقق مرکز کنترل بیماری (CDC) آمریکاست که بعد از وقوع مجموعه مرگ‌های مشکوک با یک ویروس به شهر زادگاه خود در ایالت لوییزیانا بازمی‌گردد و ریشه مشکل را باید در مرداب مرموز و ترسناکی نزدیک شهر جست‌وجو کند.

داستان «موجود مرداب» در دنیایی جدا از دو سریال «تایتان‌ها» و «جوخه آخرالزمان» رخ می‌دهد و اولین بار است که دی‌سی وارد ژانر وحشت شده و شخصیت‌های ابرقهرمان نقشی در ماجرا ندارند.

دی‌سی از مدتی پیش در کنار جهان سینمایی خود که فیلم‌هایی مانند «بتمن علیه سوپرمن»، «لیگ عدالت» و «جوخه انتحاری» را به نمایش گذاشت، شبکه تلویزیونی آنلاین خود را هم راه اندازی کرده و «موجود مرداب» سومین سریال اختصاصی این شبکه است.

کریستال رید، اندی بین، جنیفر بیلز، ماریا استن و ویل پاتن دیگر بازیگران این سریال هستند. «موجود مرداب» یک بار در دهه ۱۹۹۰ بر اساس داستان‌های مصور دی‌سی به سریال تلویزیونی تبدیل شده بود.

 

ژانر وحشت سریال دی سی سریال پربیننده موجود مرداب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین