کد خبر: 38230 A

علاقه میزی ویلیامز برای ادامه ماجراجویی با آریا استارک

علاقه میزی ویلیامز برای ادامه ماجراجویی با آریا استارک

میزی ویلیامز بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" ابراز تمایل کرد که روری دوباره در نقش آریا استارک ظاهر شود.

ایران آرت: «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) شخصیت‌های به‌یادماندنی بسیاری را معرفی کرد – «تیریون لنیستر» سخن‌ور گرفته تا «دنریس تارگرین»، «برین» و البته «آریا استارک» که شاید محبوبیتش بیش از سایرین بود. این دخترکی که بعدها به آدمکش تبدیل شد از همان ابتدا مخاطبین را تسخیر کرد.

خوشبختانه آریا تا فصل پایانی سریال زنده ماند و آخرین بار هم عازم غرب وستروس شد. در میان تمامی شخصیت‌ها، تولید یک اسپین‌آف براساس آریا محتمل‌تر به نظر می‌رسد، چرا که سرنوشت او به هر مسیری ممکن است هدایت شود. اما «کیسی بلویز» مدیر محتوای شبکه‌ی HBO اخیراً اعلام کرده است که به تولید دنباله علاقه‌مند نیست.

به گزارش سی نما، ویلیامز به تازگی در مصاحبه با مجله‌ی «تینگز» می‌گوید برای دیدار دوباره با شخصیت‌ها احتمالاً باید مدتی منتظر ماند. او می‌گوید: «با اطمینان می‌توانم بگویم که اسپین‌آفی در کار نخواهد بود. اما فکر می‌کنم که بازی دوباره در نقش آریا می‌تواند شگفت‌انگیز باشد. خیلی دلم برایش تنگ شده. به نظرم باید کمی زمان بگذرد، اما شاید در نهایت آن روز فرابرسد…»

پس از پایان سریال، «امیلیا کلارک» نیز در مصاحبه با نیویورکر تأکید کرده بود که باید اجازه دهند مدتی از «بازی تاج‌وتخت» بگذرد. ویلیامز به این علت احتمال تولید دنباله را بعدید می‌داند که «دیوید بنیاف» و «دن وایس» شورانرهای سریال با دنیای «جورج آر.آر. مارتین» وداع کرده‌اند و به تازگی با قراردادی گرانقیمت به نت‌فلیکس کوچ کرده‌اند. ویلیامز می‌گوید: «آن‌ها مرا به این دنیا آوردند بنابراین عجیب به نظر خواهد رسید اگر بدون آن‌ها پروژه‌ای انجام دهم.»

ویلیامز می‌گوید سعی می‌کند در انتخاب‌های بعدی خود شتاب‌زده عمل نکند: «اکنون که به فراغت رسیده‌ام، اینگونه نیست که دیگر هرگز به سراغ بازیگری نروم، بلکه فقط سعی می‌کنم کارهای دیگری که از انجامشان لذت می‌برم را کشف کنم. نمی‌خواهم یک قرارداد ۱۰ ساله‌ی دیگر امضاء کنم. پروژه‌های تلویزیونی فوق‌العاده‌ای وجود دارند اما برنامه‌ی زمانی فیلمبرداری آن‌ها دیوانه‌وار است. در مقطع کنونی، زیاد کتاب می‌خوانم تا دنیا را کشف کنم.»

شبکه‌ی HBO سریال پیش‌درآمدی با بازی «نایومی واتس» در دست ساخت دارد که فیلمبرداری آن به تازگی در ایرلند به پایان رسیده است. هیچیک از بازیگران «بازی تاج‌وتخت» در این سریال حاضر نیستند و هریک مشغول پروژه‌های تازه‌ای شده‌اند. حتی «هافثور یولی‌یس پی‌یرشون» بازیگر ایسلندی و ۴۴۱ پوندی شخصیت «کوه» از گور برخاست و در فلوریدا سعی کرد از عنوان «قوی‌ترین مرد دنیا» که در سال ۲۰۱۸ کسب کرده بود دفاع کند اما در نهایت به رتبه‌ی سوم بسنده کرد.

 

بازی تاج و تخت میزی ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین