کد خبر: 39039 A

دردسرهای شهرت برای مرد اول سریال "بازی تاج و تخت"

دردسرهای شهرت برای مرد اول سریال "بازی تاج و تخت"

نویسنده مشهور آمریکایی از پیامدهای شهرت خود بعد از موفقیت سریال "بازی تاج و تخت" صحبت کرد.

ایران آرت: جرج آر. آر. مارتین نویسنده سری کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» که سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» بر اساس آن ساخته شده، در گفت‌وگوی جدیدی درباره تبعات بد شهرت بر زندگی‌اش بعد از ساخت این سریال صحبت کرده و تاکید کرده که «گات» برای او خوب نبود.

او سه ماه پس از پایان فصل آخر «بازی تاج و تخت» هنوز مجبور است به واکنش‌های منفی به پایان بندی پاسخ بدهد و در این باره در گفت‌وگو با گاردین گفته: «همه را نمی‌شود راضی کرد، پس آدم باید خودش را راضی کند.» مارتین تاکید کرده که خودش را از جنجال‌های پایان بندی سریال دور نگه داشته: «خودم را از کل ماجرا بیرون کشیدم.»

اما این نویسنده مشهور از پیامدهای شهرت خود بعد از موفقیت سریال «بازی تاج و تخت» هم صحبت کرده: «دیگر نمی‌توانم به کتابفروشی‌ها بروم، در حالی که این محبوب‌ترین کار برایم در کل زندگی بود. این که بین قفسه‌ها پرسه بزنم، چند کتاب بردارم، کمی بخوانم و با کلی کتاب بیرون بروم که قبل از آمدن به مغازه هیچوقت درباره‌شان نشنیده بودم. حالا وقتی به یک کتابفروشی می‌روم، ظرف ده دقیقه شناسایی می‌شوم و کلی آدم دورم جمع می‌شوند. پس چیزهایی به دست می‌آوریم ولی چیزهایی هم از دست می‌دهیم ‌»

به گزارش آی سینما، مارتین باز هم درباره مصائب مشهور شدن توضیح داده است: «دوست ندارم به مهمانی بروم و صف تمام نشدنی آدم‌هایی که می‌خواهند با من سلفی بگیرند تشکیل شود. چون دیگر مثل ایام قدیم باعث خوشی نیست.»

نویسنده کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» همچنین تاکید کرده که پایان سریال او را آزاد کرده است: «فکر می‌کنم سریال برایم خوب نبود. همان چیزی که باید به من سرعت می‌داد، حرکت من را کند کرد. هر روز می‌نشستم که بنویسم و حتی اگر روز خوبی بود، احساس خیلی بدی داشتم چون به خودم می‌گفتم: خدایا، باید کتاب را تمام کنم. من فقط چهار صفحه نوشته‌ام در حالی که باید چهل صفحه می‌نوشتم.»

مارتین باز دیگر تاکید کرده که پایان بندی سریال تاثیری بر دو جلد باقیمانده کتاب‌های «نغمه آتش و یخ» نمی‌گذارد. هنوز تاریخ انتشار جلد پنجم با عنوان «بادهای زمستان» یا جلد ششم و پایانی با نام «رویای بهار» مشخص نیست.

 

بازی تاج و تخت جرج آر آر مارتین جورج آر آر مارتین جورج آرآرمارتین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین