کد خبر: 42388 A

گاف تازه تام هاردی در اینستاگرام/عکس

گاف تازه تام هاردی در اینستاگرام/عکس

تام هاردی با انتشار تصویری از آغاز مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم "ونوم 2" به کارگردانی اندی سرکیس خبر داده است.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم "ونوم 2" رسما آغاز شده است. به نقل از ComicBook، تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم)، به‌تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که این تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم Venom خبر می‌دهد. با اینکه هاردی این تصویر را خیلی زود پاک کرده، اما طرفداران توانستند این تصاویر را ذخیره کنند و به اشتراک گذاشته‌اند که طبق آن، هاردی از اولین روز فیلم‌برداری این فیلم مورد انتظار خبر می‌دهد. هنوز دلیل پاک شدن تصویر مشخص نیست، اما انتظار می‌رود که شرکت سونی پیکچرز در ابتدا تصمیم داشته باشد که خود این خبر را اعلام کند و سپس به بازیگران و عوامل فیلم اجازه به اشتراک گذاشتن تصاویر خود از پشت صحنه فیلم را بدهد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

ونوم 2

به گزارش زومیت، انتظار می‌رود که فیلم ونوم 2 در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) به‌روی پرده‌های سینما برود. علاوه‌بر هاردی، وودی هارلسون در نقش کلیتوس کسدی (کارنیج)، میشل ویلیامز در نقش ان ویینگ و نائومی هریس در نقش شیریک (Shriek)، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در دنباله فیلم Venom تایید و اعلام شده است. وظیفه کارگردانی فیلم "ونوم 2" بر عهده اندی سرکیس با سابقه سابقه کارگردانی فیلم Mowgli: Legend of The Jungle (موگلی: افسانه جنگل) و فیلم Breathe (نفس بکش)، است و رابرت ریچاردسون، فیلمبردار برنده جایزه اسکار، وظیفه فیلم‌برداری فیلم ونوم 2 را بر عهده دارد. 

همچنین به‌تازگی اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ ورث را در فیلم The Batman (بتمن) نیز بر عهده گرفته است. پاییز سال گذشته بود که فیلم Venom به‌روی پرده‌های سینما رفت و با اینکه نتوانست نقدهای چندان مثبتی را دریافت کند، اما این فیلم موفق شد بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این فروش شامل فروش بیش از ۲۱۳.۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۶۴۱.۵ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

 

 

تام هاردی ونوم ۲
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین