کد خبر: 44467 A

انتقاد آقای کارگردان از برخورد با سفیدپوست‌ها/ دیگر خسته شدم!

انتقاد آقای کارگردان از برخورد با سفیدپوست‌ها/ دیگر خسته شدم!

کارگردان سرشناس هالیوود می‌گوید از اینکه برای هر اشتباهی در دنیا، مردان سفیدپوست را سرزنش می‌کنند، خسته شده است.

ایران آرت: تری گیلیام روز شنبه در مصاحبه با "ایندیپندنت" می‌گوید: "در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که همیشه می‌توانید کسی را مسؤل شکست‌های خود بدانید، و من از این وضعیت خوشم نمی‌آید. دوست دارم مردم مسؤلیت‌پذیر باشند و دائماً انگشت‌ اتهام به سوی کسی دراز نکنند و بگویند: "تو زندگی مرا تباه کردی."

این کارگردان در ادامه می‌گوید متهم‌کنندگان "هاروی واینستین" باید به خاطر انتخاب‌های غلط خود سرزنش شوند. گیلیام می‌گوید: "قربانیان زیادی در زندگی هاروی وجود دارند و من با آنان همدردی می‌کنم، اما هالیوود پر از انسان‌های بالغی است که می‌توانند انتخاب کنند. همه‌ی ما حق انتخاب داریم، و من می‌توانم به شما بگویم که چه کسی انتخاب کرده و چه کسی نه. از هاروی متنفرم. با او کار کرده‌ام و از بدرفتاری‌هایش آگاهی دارم."

به گزارش 30نما، گیلیام در ادامه می‌گوید: "از بازیگران زن بسیار شناخته‌شده‌ای می‌توانم نام ببرم که پیش من می‌آمدند و می‌گفتند: "تری، چه کاری باید انجام دهم که بتوانم در فیلمت بازی کنم؟" نمی‌توانم درک کنم که چرا مردم به گونه‌ای رفتار می‌کنند که گویی این مسائل وجود نداشته. متوجه هستم که مردان زمان درازتری قدرت را در اختیار داشته‌اند، اما من به عنوان یک مرد سفیدپوست خسته شده‌ام، از اینکه برای هر اشکالی که در دنیا وجود دارد سرزنش شوم. من کاری نکرده‌ام!"

او در پایان می‌گوید: "مردی هستم که به علت سفیدپوست بودنم تمام مشکلات دنیا تقصیر من است. بنابراین بهتر است مرد نباشم. بهتر است سفید نباشم."

"مردی که دن کیشوت را کشت" (The Man Who Killed Don Quixote) آخرین فیلم گیلیام از اواسط آپریل در بازار آمریکا اکران می‌شود.

 

هالیوود تری گیلیام سفیدپوست
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین