کد خبر: 45027 A

واکنش ستاره‌های خوش شانس به نامزدی در اسکار

واکنش ستاره‌های خوش شانس به نامزدی در اسکار

بازیگران فیلم "زنان کوچک" و مارتین اسکورسیزی بزرگ به نامزد شدن در اسکار واکنش نشان دادند.

ایران آرت: ستارگان خوش شانسی که نام‌شان در فهرست نامزدهای اسکار 2020 دیده می‌شود از هواداران، فیلمسازان و منتقدان تشکر کردند.

مارتین اسکورسیزی که فیلمش "مرد ایرلندی" با نامزدی در 10 بخش، از موفق ترین های این لیست است در مصاحبه با ABC News گفت: ما هر چه در توان داشتیم برای این فیلم گذاشتیم و اینکه آکادمی تلاش ما را دیده است، برایمان بسیار ارزشمند است.

فلورانس پو "ستاره زنان کوچک" در گفتگو با صبح به خیر آمریکا گفت: در رختخواب بودم که خبر را شنیدم. فورا با پدر و مادرم تماس گرفتم و آنها که از کودکی حامی و مشوق من بودند از شدت هیجان جیغ می کشیدند. او اضافه کرد: تمرین برای سخنرانی در مراسم اسکار یکی از بازی های کودکی همه ما بوده است.

به گزارش ایران جوان، امی پاسکال، تهیه کننده فیلم به ABC News گفت: از اینکه با فیلمی به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی زنان تاریخ ساز شدیم، به خود می بالیم. این سومین فیلم در تاریخ اسکار است که منحصرا زنان سازنده آن هستند و نامزد جایزه بهترین فیلم شده است.

سورشا رونان، بازیگر ایرلندی این فیلم نیز که نامزد بهترین بازیگر زن شده است، از اینکه در اثر فوق العاده گرتا گرویگ، کارگردان، سهمی  داشته ابراز خوشحالی کرد و از آکادمی به خاطر دیده شدن فیلم شان تشکر کرد.

"جوکر" با نامزدی در 11 بخش از این حیث رکورددار است و پس از آن فیلم‌های "روزی روزگاری در هالیوود"، "ایرلندی" و "1917" در 10 بخش نامزد جایزه اسکار شده‌اند.

مارتین اسکورسیزی اسکار جایزه اسکار سیرشا رونان فلورنس پیو فلورانس پو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین